Xora Skrevet 6. mars 2004 #1 Del Skrevet 6. mars 2004 Flyttet med hunden min pga samlivsbrudd for 3 uker siden! Ikveld er første kvelden uten hunden min i ny leilighet... Og jeg har vært hjemme en halvtime og gråter nesten av lengsel etter "babyen min" Hadde avtalt med tidligere sambo at han skulle få ha gutten fra idag til imorgen... MEN det blir nok siste gang sånn uten at jeg skal bort en helg ja! Hmmm... er vel ikke akkurat sunt å være SÅ avhengig av kjæledyret sitt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 6. mars 2004 #2 Del Skrevet 6. mars 2004 Så koselig at du savner den sånn... har hund selv og jeg hadde ikke gitt den fra meg en dag, så slapp av du er helt normal. Stusset jo litt over at du savner den mer enn eksen da (Men du savner vel han også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #3 Del Skrevet 6. mars 2004 Savner ikke X'en nei... Bare vofsen min!!! Henter han imorgen og jeg gleder meg villt allerede... Men er rastløs samtidig som jeg ikke får foretatt meg noentingen her.. Sitter bare og glor enten på pc-skjermen eller på tv'en... Og har så absolutt ikke lyst å dra ut noe sted heller... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. mars 2004 #4 Del Skrevet 6. mars 2004 Skjønner hva du mener.... jeg hadde aldri klart å gi fra meg gutten min!!! Savner han så utrolig mye når jeg er på jobb så jeg har begynt å ta ha med meg istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 Synes det er helt naturlig jeg. Jeg hater å være uten hunden min, og noen ganger låner faren min bikkja når han drar på hytta, og leiligheten er virkelig sååååå tom uten ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. mars 2004 #6 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg syns det er fint at du er så glad i hunden din at du savner han slik som du gjør! jeg hadde nok savnet mine dyr noe helt forferdelig hvis jeg måtte være borte fra dem.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mars 2004 Takk for svar og for forståelse... Min kjære vofse blir skikkelig bortskjemt om dagen... Etter jeg flytta har jeg begynt å la han få sove i senga Og idag tidlig var han bare sååååå søt da Han lå tett inntil meg og da klokka mi ringte sa gryntet han og strakk seg ut så lang han var. MÅTTE jo bare legge armen rundt han og slumre litt til jeg også da. Han er bare sååååå skjønn og jeg er bare sååå glad i gogutten min! Kommer ikke til å "låne" han bort noe mer uten at jeg selv skal avgårde på noe nei - greit nok på dagen, men ikke på ensomme kvelder hvor jeg bare skal være hjemme. Da vil jeg heller ha tassingen, en som vil ha kos og opp på fanget (jada, har en liten Golden Retriver jeg.... hehe) eller som ligger i gangen og piper og maser fordi han vil ut på kveldstur to timer før jeg har tenkt å gå. FOr dit vi har flyttet er det jo så mange spennende tisper vettu og det har vel ikke gått en kveld uten at vi har møtt på noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 13. mars 2004 #8 Del Skrevet 13. mars 2004 Skjoenner deg godt jeg! Selv er jeg i USA og maatte selvsagt reise fra hunden min da jeg dro. Blir her en fire ukers tid tenker jeg, og det er LEEEENGE for en som er saa vandt med sin firbente venn.... savner henne innmari :veldigsur: ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. mars 2004 #9 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg forstår deg. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå