Gå til innhold

Lang tid uten sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bør det ringe noen bjeller når man dater en mann på 32, og det kommer fram at han ikke har hatt sex på 6 år?

Anonym poster: 05f7f2dccc24353a0375f4d3d94dc10e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det?

Er jo litt rart? Han er ganske kjekk, og det er ikke SÅ vanskelig å finne noen :P

Skrevet

Ikke alle som tar hva som helst. Mulig han kun har sex med folk han er litt seriøs med og er ganske kresen? Kan være mange grunner:)

• Liker 4
Skrevet

Bør det ringe noen bjeller når man dater en mann på 32, og det kommer fram at han ikke har hatt sex på 6 år?

Nei men det bør vel heller ringe en bjelle til de som setter spørsmålstegn ved det

Anonym poster: c251c02b60516c0fd4d0e8fbd33cc94c

• Liker 8
Skrevet

Sex er et gode, og jeg synes det er rart at noen ikke vil ha sex på så mange år. Greit å være kresen, men det finnes grenser.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Sex er et gode, og jeg synes det er rart at noen ikke vil ha sex på så mange år. Greit å være kresen, men det finnes grenser.

*host*

Det er ikke nødvendigvis snakk om hverken viljen eller evnen.

Det er snakk om å møte noen du vil ha sex med.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

*host*

Det er ikke nødvendigvis snakk om hverken viljen eller evnen.

Det er snakk om å møte noen du vil ha sex med.

Det er en mann det er snakk om her :-P

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvilken forskjell gjør egentlig det ? :klo:

Sist jeg sjekket så var de aller fleste menn også mennesker ;)

Skrevet

Ikke alle menn er løse.

Anonym poster: 7301bff90e2bf96ff13cb6e27814554b

• Liker 4
Skrevet

Mennesker, men fortsatt menn. Synes det er rart med menn som ikke har sex på flere år, hvis det er frivillig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er litt spesielt, kan du si.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Litt spesielt ja, men jeg deler oppfatning med Nessy her altså, og synes langt ifra det den lille smulen med info i HI (alder og ikke sex på 6 år) er nok til å stemme i med å rope KH-mantraet "Dump ham !"

TS burde nå i det minste snakke med mannen og finne ut hva slags type han er. Ser ikke bort fra at da vil mye av forklaringen falle enkelt på plass, og så får TS ta det derfra.

Just my 5 cent.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Mennesker, men fortsatt menn. Synes det er rart med menn som ikke har sex på flere år, hvis det er frivillig.

Voksne menn kan godt mene at ingen sex er bedre enn dårlig sex. Kjenner flere på 30+ som synes høyrehånda er vel så bra som et tilfeldig ligg.

Anonym poster: 6ba89213f17edb38e7950519bb0c8e43

• Liker 7
Skrevet

Voksne menn kan godt mene at ingen sex er bedre enn dårlig sex. Kjenner flere på 30+ som synes høyrehånda er vel så bra som et tilfeldig ligg.

Anonym poster: 6ba89213f17edb38e7950519bb0c8e43

Godt sagt. Jeg er selv i midten av 30-årene, frivillig uten sex, ikke over 6 år enda, men en lengre periode. Har mulighet til å ha sex, men velger å ikke gjøre det. Har vel lært så mye om meg selv at jeg vet hva jeg vil ha. En av tingene jeg har kommet frem til, er at jeg ønsker sex med følelser. FF og one night stands er ikke tingen for meg. I tillegg har jeg to barn som ikke skal oppleve nye partnere i tide og utide. Dersom jeg innvolverer meg med noen nå, skal det være noen som kan gå inn i et forhold hvor barna er en naturlig del. Så pr i dag lever jeg fint uten sex, selv om jeg er mann.

• Liker 7
Skrevet

Så lenge han har sex med deg kan det vel være det samme?

Anonym poster: baa5a6aad566683ac336d2f5a6d3f992

Skrevet (endret)

Nei, TS, det bør ikke ringe en bjelle på grunn av det. Det bør, imidlertid, ringe en bjelle hos ham du dater fordi du stiller spørsmålstegn ved det... Du viser deg ikke som veldig moden med denne tråden her, for å si det sånn...

Endret av Hapa
  • Liker 2
Skrevet

6 år var nå en god stund leve i sølibat da.

Vil tro han har hatt en forholdsvis dårlig opplevelse. Tror ikke du skal tenke på bjeller, men heller spørre han grunnen til hvorfor det er sånn :)

Skrevet

Godt sagt. Jeg er selv i midten av 30-årene, frivillig uten sex, ikke over 6 år enda, men en lengre periode. Har mulighet til å ha sex, men velger å ikke gjøre det. Har vel lært så mye om meg selv at jeg vet hva jeg vil ha. En av tingene jeg har kommet frem til, er at jeg ønsker sex med følelser. FF og one night stands er ikke tingen for meg. I tillegg har jeg to barn som ikke skal oppleve nye partnere i tide og utide. Dersom jeg innvolverer meg med noen nå, skal det være noen som kan gå inn i et forhold hvor barna er en naturlig del. Så pr i dag lever jeg fint uten sex, selv om jeg er mann.

Barn i bildet = 100 % annen situasjon.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner vel ingen rundt 32-årsalderen. Men mange rundt 25-årsalderen. Kan være en stor forskjell for alt jeg vet. Men den i vennegjengen min som har gått lengst uten sex har gått i 2 år, og han holder på å gå på veggen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...