Gå til innhold

Er disse kroppene fine eller feite?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rund er også en form, vettu ;)

Nehei, vi er formløse. Haha. Anyway, jeg er enig, både Skei Grande og jeg er feite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og denne?

tumblr_m8lhqlauQ21r3mrcyo1_500.jpg

De er ikke sykelig overvektige eller smellfeite, men har litt for mye?

Anonym poster: 652a1522469245568fb13756451bef54

har litt for mye?? er jo dette som er sexy......

• Liker 4
Skrevet

Formløshet er ikke pent. Om det går den ene eller andre veien.

Men alt der midt i mellom er vakkert og feminint. :)

Anonym poster: 33f56e0188ec2bf30b471b7a2f3b8738

• Liker 3
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig her...Er jeg med på å skape et usunt kroppshysteri - fordi jeg syntes slanke kropper er penest? Eller fordi jeg selv er tynn?

Jeg er enig i at unaturlige tynne, slik som Fotballfrue (som må løpe flere mil pr dag og leve på en diett for å holde seg syltynn) skaper et usunt kroppshysteri......Men jeg er naturlig tynn.... sliter ikke i det hele tatt for å holde meg slik...(MEN hadde jeg levd som mine overvektige venninner - hadde jeg trilla fort....)

Jeg nekter å legge på meg - bare for at overvektige skal føle seg bedre.... ;)

Herregud, les det som blir skrevet da! Alle andre forstod jo at det ikke hadde noe med ditt utseende å gjøre. Jentene på bildene ER slanke, men du (og enkelte andre) mente at den ene var litt for chubby. Og med sånne meninger om helt normale kropper, ja, da er dere med på å skape et usunt kroppshysteri. Dette har da ingenting å gjøre med at du er slank eller ei, men derimot at du kanskje ikke er av de skarpeste knivene...

• Liker 7
Skrevet

Herregud, les det som blir skrevet da! Alle andre forstod jo at det ikke hadde noe med ditt utseende å gjøre. Jentene på bildene ER slanke, men du (og enkelte andre) mente at den ene var litt for chubby. Og med sånne meninger om helt normale kropper, ja, da er dere med på å skape et usunt kroppshysteri. Dette har da ingenting å gjøre med at du er slank eller ei, men derimot at du kanskje ikke er av de skarpeste knivene...

Trekker litt på smilebåndet her, når jeg leser "Herregud".... Jobber endel med ungdommer, og har en selv, - og alle begynner setningene med "Herreguuuuuud", hvis de mener vi voksne er teite... Derfor klarer jeg ikke å ta innlegget ditt så veldig seriøst. Neste setning begynner med "ALLE andre..." og det er vel en litt oppbrukt argumentasjon, som barn/ungdommmer bruker.. Når du itillegg, slenger på med en spydighet på slutten - forsvinner all respekt....

Jeg diskuterer gjerne emnet, men slike barnslige innlegg fortjener ingen seriøse svar.....Beklager, men kom tilbake når vi kan diskutere på et voksent plan... Dette er KVINNEGUIDEN.....

• Liker 2
Skrevet

Alle tre er fine, og ingen av dem er feite (eller chubby for den saks skyld).

Skrevet

Trekker litt på smilebåndet her, når jeg leser "Herregud".... Jobber endel med ungdommer, og har en selv, - og alle begynner setningene med "Herreguuuuuud", hvis de mener vi voksne er teite... Derfor klarer jeg ikke å ta innlegget ditt så veldig seriøst. Neste setning begynner med "ALLE andre..." og det er vel en litt oppbrukt argumentasjon, som barn/ungdommmer bruker.. Når du itillegg, slenger på med en spydighet på slutten - forsvinner all respekt....

Jeg diskuterer gjerne emnet, men slike barnslige innlegg fortjener ingen seriøse svar.....Beklager, men kom tilbake når vi kan diskutere på et voksent plan... Dette er KVINNEGUIDEN.....

Helt i orden, da stiller vi likt for en gangs skyld! Det meste av min respekt for deg forsvant nemlig da du presterte å si at en helt normal og SLANK kropp, hadde for mye fett på seg. Resten forsvant da du klarte å vri et lett forståelig utsagn til en helt annen betydning. Så toppet du det hele med å si at kun ungdommer sier herregud (stemmer nok når du legger på x antall u'er), spørs om du ikke omgås de unge litt for mye. Med ditt syn på kropp er det for så vidt ikke sunt at du omgås akkurat den aldersgruppa så mye, men det er en annen sak jeg ikke gidder å starte en diskusjon om.

PS: Blant de ungdommene jeg kjenner, er overdreven bruk av ... et kjent fenomen!

• Liker 5
Skrevet

Jeg observerer endel eldre mennesker som klarer å diskutere på samme nivå som ungdomer som sier "Herreguuuuuuud", disse eldre har som regel overdreven bruk av punktum.

Og det tuller jeg ikke om en gang.

Anonym poster: 6a6e2565519680ba9e8667229ac2f830

• Liker 2
Skrevet

Hun første hadde helt latterlig fin kropp! Skulle gjerne hatt den kroppen. Synes ikke hun var for tynn og absolutt ikke chubby! Hun siste av de tre hadde litt for unaturlige silikonpupper til at jeg synes det var pent. Men igjen, hun første: Herregud for en kropp! :fnise: *misunnelig*

De to bildene som senere i tråden ble publisert synes jeg var litt for tynne.

• Liker 1
Gjest DrManhattan
Skrevet

Å si at en kvinne har for mye former er som å si at en sommerdag har for mye sol

• Liker 10
Skrevet (endret)

Helt i orden, da stiller vi likt for en gangs skyld! Det meste av min respekt for deg forsvant nemlig da du presterte å si at en helt normal og SLANK kropp, hadde for mye fett på seg. Resten forsvant da du klarte å vri et lett forståelig utsagn til en helt annen betydning. Så toppet du det hele med å si at kun ungdommer sier herregud (stemmer nok når du legger på x antall u'er), spørs om du ikke omgås de unge litt for mye. Med ditt syn på kropp er det for så vidt ikke sunt at du omgås akkurat den aldersgruppa så mye, men det er en annen sak jeg ikke gidder å starte en diskusjon om.

PS: Blant de ungdommene jeg kjenner, er overdreven bruk av ... et kjent fenomen!

Da avslutter jeg diskusjonen her, siden det tydeligvis ikke er lov å si sin mening. Beklager, men jeg trodde nemlig det var lov å svare på TS sitt spørsmål ved å være ærlig. (Det er ikke sikkert folk er ærlige når de står ansikt til ansikt med deg og sier at du er da ikke tykk, men her inne burde det være lov å være ærlig.) Beklager også min bruk av punktum. Bruker det kun i forumet her, for å lage litt luft i teksten min. Syntes det er slitsomt å lese innlegg uten luft og avsnitt.

Endret av Myrthel
  • Liker 1
Skrevet

Da avslutter jeg diskusjonen her, siden det tydeligvis ikke er lov å si sin mening. Beklager, men jeg trodde nemlig det var lov å svare på TS sitt spørsmål ved å være ærlig. (Det er ikke sikkert folk er ærlige når de står ansikt til ansikt med deg og sier at du er da ikke tykk, men her inne burde det være lov å være ærlig.) Beklager også min bruk av punktum. Bruker det kun i forumet her, for å lage litt luft i teksten min. Syntes det er slitsomt å lese innlegg uten luft og avsnitt.

Du har din mening og det er helt greit for meg (noe jeg har poengtert tidligere)! Min mening er at din mening er helt på jordet og at folk med slike meninger om slanke kropper er med på å skape et usunt kroppshysteri. Det er klart det er lov å si sin mening, ellers ville det jo ikke vært noe poeng med et diskusjonsforum. Men du er nødt til å akseptere at folk også kan reagere på dine meninger!!

• Liker 1
Skrevet

Å si at en kvinne har for mye former er som å si at en sommerdag har for mye sol

Ja, vi er visst formløse vi som har for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...