Musken Skrevet 26. november 2012 #21 Skrevet 26. november 2012 Kunne lett tatt hun første hihi. Og nei, jeg er ikke lesbisk. Og nei igjen, de er overhodet ikke tykke. 2
Mb26 Skrevet 26. november 2012 #22 Skrevet 26. november 2012 Gikk inn i tråden uvitende om at det sto folk bak meg, tro hva de tenkte, at jeg sitter og ser på nakne kvinner på lesesalen?! Samme skjedde med meg på bussen nå!! Haha.. Men de jentene på bildene er utrolig flotte og kvinnelige!! Er så for jenter med kropper som jenter! Blir kvalm av at jenter skal være sylslanke og ha kropper med mindre former enn gutta, dette med mellomrom mellom bena, fra anklene og opp til skrittet er et såå stort tema for tiden, er nesten en selvfølge å ha det! Blir så utrolig trist av det, er ikke rart folk for spise forstyrrelser den dag i dag 2
Sarianne Skrevet 26. november 2012 #23 Skrevet 26. november 2012 Kroppen min er litt som hun første der, og jeg var redd jeg var litt for tynn!! :O
Gjest Snoken- Skrevet 26. november 2012 #24 Skrevet 26. november 2012 Kunne lett tatt hun første hihi. Og nei, jeg er ikke lesbisk. Og nei igjen, de er overhodet ikke tykke. Du er biseksuell? Likte også den første best, likte det tredje bildet minst. Da gå jeg ifra utseende, og ikke om hvor tynne de er. Fordi alle tre var slanke. 1
Musken Skrevet 26. november 2012 #25 Skrevet 26. november 2012 Du er biseksuell? Likte også den første best, likte det tredje bildet minst. Da gå jeg ifra utseende, og ikke om hvor tynne de er. Fordi alle tre var slanke. Neida, jeg er heterofil og syntes bare hun var flott Kunne gjerne sett slik ut, liksom. 1
Lutetium 71 Skrevet 26. november 2012 #26 Skrevet 26. november 2012 Ts bør se denne episoden av The Twilight Zone (jup, koser meg med youtub akkurat nå). Stikkord: Perfeksjon.
Myrthel Skrevet 26. november 2012 #27 Skrevet 26. november 2012 (endret) Utseende er vel smak og behag... Jeg personlig syntes alle hadde litt for mye over hofter/lår (sikkert rumpe, utifra hoftene). Men de var da ikke akkurat feite, litt lubbene på de stedene...... Endret 26. november 2012 av Myrthel 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #28 Skrevet 26. november 2012 Samme skjedde med meg på bussen nå!! Haha.. Men de jentene på bildene er utrolig flotte og kvinnelige!! Er så for jenter med kropper som jenter! Blir kvalm av at jenter skal være sylslanke og ha kropper med mindre former enn gutta, dette med mellomrom mellom bena, fra anklene og opp til skrittet er et såå stort tema for tiden, er nesten en selvfølge å ha det! Blir så utrolig trist av det, er ikke rart folk for spise forstyrrelser den dag i dag Det går da an å være en mellomting. trenger ikke å være beinrangel om man er tynnere enn disse jentene. Jeg syns disse er finere enn de tre første, til tross for at de er tynnere. Sier heller ikke at de 3 første er feite. Men disse her er mer sexy, og de er kke spinkle med gutteformer heller. Anonym poster: 652a1522469245568fb13756451bef54 3
studerende Skrevet 26. november 2012 #29 Skrevet 26. november 2012 Når er det min tur til å møte pene jenter med lavt selvbilde ? Men seriøst om du synes disse jentene var feite har du et forskrudd syn på menneskekroppen IMO. 2
Cosette Skrevet 26. november 2012 #30 Skrevet 26. november 2012 Nydelige kropper. Silikonimplantatene til den siste der er dog et trist syn. Naturlige, sunne kropper er vakre i all sin variasjon. Bruk kroppen din til fysisk aktivitet av et slag du liker, få i deg nok av det som gir næring og kos deg i moderasjon, så får du si deg fornøyd med det du ser i speilet. Om mennesker bare brukte halvparten av energien de bruker på å engste seg over hvorvidt kroppene deres er fine nok til å jobbe med sin indre fred og harmoni istedet, så hadde verden vært et bedre sted. Jeg tror helt ærlig dette er et av kvinners (og kanskje i økende grad også menns) store problemer idag. Vi lenkes til vårt eget speilbilde og depper over en ubetydelig valk over trusekanten, istedet for å gå ut i verden med hodet hevet og nyte at vi er friske og levende og kan oppleve alt det gode som finnes. Det er jo absurd, egentlig. 5
Gjest Snoken- Skrevet 26. november 2012 #31 Skrevet 26. november 2012 Neida, jeg er heterofil og syntes bare hun var flott Kunne gjerne sett slik ut, liksom. Du kunne aldri tenkt deg å prøve deg med ei jente? Jeg mener det aldri slått deg i tanken en gang?
Myrthel Skrevet 26. november 2012 #32 Skrevet 26. november 2012 Det går da an å være en mellomting. trenger ikke å være beinrangel om man er tynnere enn disse jentene. Jeg syns disse er finere enn de tre første, til tross for at de er tynnere. Sier heller ikke at de 3 første er feite. Men disse her er mer sexy, og de er kke spinkle med gutteformer heller. Anonym poster: 652a1522469245568fb13756451bef54 Disse to hadde veldig fine kropper..... Helt passe etter min smak og mening... 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #33 Skrevet 26. november 2012 Synes de var fine (bortsett fra silikon, naturlig er best), men man kan være større eller mindre og være fin og! Anonym poster: 35993a42eafc362b4db7964eb7fb29f8 1
MilleLille Skrevet 26. november 2012 #34 Skrevet 26. november 2012 De har helt fine kropper de, men for min smak blir det for mye former. Flommer jo over av pupper, rumpe, hofter og lår. Hadde sikkert ikke hatt vondt av å gå ned i fettprosent, men dette er da fine kropper sett på generell basis, selv om jeg ikke ville ha sett slik ut selv.
Fen Skrevet 26. november 2012 #35 Skrevet 26. november 2012 nederst var litt chubby. litt for stor rumpe. er så få kvinner med skikkelig søte små kvinnerumper i dag. Anonym poster: 6aca24101d4103edf5e32997e782c1ca Utseende er vel smak og behag... Jeg personlig syntes alle hadde litt for mye over hofter/lår (sikkert rumpe, utifra hoftene). Men de var da ikke akkurat feite, litt lubbene på de stedene...... Det går da an å være en mellomting. trenger ikke å være beinrangel om man er tynnere enn disse jentene. Jeg syns disse er finere enn de tre første, til tross for at de er tynnere. Sier heller ikke at de 3 første er feite. Men disse her er mer sexy, og de er kke spinkle med gutteformer heller. Anonym poster: 652a1522469245568fb13756451bef54 Dere er sikkert helt perfekte selv, regner jeg med! En perfekt balanse mellom minimum av fett og mye muskler, i tillegg til et modellutseende. Jammen har dere vært heldige, for i den virkelige verden er det ikke mange som er like perfekte som dere og disse damene. Dette er slanke, fine damer, å kalle disse for chubby eller å si at de har litt for mye, sier enormt mye om modenheten og den mentale tilstanden deres... Jeg er sjokkert over at folk har slike holdninger. Som flere andre kommenterer, er det jammen ikke rart at kroppshysteriet har blitt som det har blitt her i verden, når det finnes folk som dere! 13
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #36 Skrevet 26. november 2012 For en stund siden, ved inngangen til et treningssenter, var det et bilde av en meget tynn og vakker kvinne. Bildeteksten var "Denne sommeren, vil du være en havfrue eller en hval?" En kvinne (med ukjent klesstørrelse) svarte på følgende måte: Kjære mennesker, hvaler er alltid omgitt av venner (delfiner, seler, nysgjerrige mennesker), de er seksuelt aktive og oppdrar sine barn med stor ømhet. De underholder seg som bare det med delfiner og spise masse reker. De svømmer hele dagen og reiser til fantastiske steder som Patagonia, Barentshavet eller korallrev i Polynesia. De synger utrolig bra og noen ganger til og med på CDer. De er imponerende og inderlig elskede dyr, som alle forsvarer og beundrer. Havfruer eksisterer ikke. Men hvis de hadde fantes, ville de stått i kø til psykolog på grunn av et problem med splittet personlighet: kvinne eller fisk? De ville ikke hatt noe sex liv og kunne ikke fått barn. Ja, de ville vært deilige, men ensomme og triste. Og, hvem ønsker en jente som lukter som fisk ved sin side? Uten tvil, jeg vil heller være en hval. I en tid da media forteller oss at bare tynt er vakkert, foretrekker jeg å spise is med barna mine, å spise middag med mannen min, å spise og drikke og ha det gøy med vennene mine. Vi kvinner får vekt fordi vi samler så mye visdom og kunnskap som det ikke er plass nok til i hodene våre, så det sprer seg over hele kroppen. Vi er ikke fet, vi er kraftig dyrket. Hver gang jeg ser mine former i speilet, forteller jeg meg selv "hvor fantastisk jeg er!" ♥ Anonym poster: 67b96305666a8d271a62ca4acc498f58 11
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #37 Skrevet 26. november 2012 De har helt fine kropper de, men for min smak blir det for mye former. Flommer jo over av pupper, rumpe, hofter og lår. Hadde sikkert ikke hatt vondt av å gå ned i fettprosent, men dette er da fine kropper sett på generell basis, selv om jeg ikke ville ha sett slik ut selv. Du har rett på din mening, men mener du seriøst at den første kroppen i innlegget til TS "flommer over" av former? Herregud. Anonym poster: 7ce5a682baa16652e377a08d4ddbd1a0 6
Lutetium 71 Skrevet 26. november 2012 #38 Skrevet 26. november 2012 De har helt fine kropper de, men for min smak blir det for mye former. Flommer jo over av pupper, rumpe, hofter og lår. Hadde sikkert ikke hatt vondt av å gå ned i fettprosent, men dette er da fine kropper sett på generell basis, selv om jeg ikke ville ha sett slik ut selv. De har heller ikke noen grunn til å gå ned. Flommer over.. ? Damene i førsteinnlegget: det er slik de skal se ut! Jeg begynner å ane at det ikke er snakk om trolling, siden så mange faktisk er enig med ts. Det gjør meg trist. 12
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #39 Skrevet 26. november 2012 De har heller ikke noen grunn til å gå ned. Flommer over.. ? Damene i førsteinnlegget: det er slik de skal se ut! Jeg begynner å ane at det ikke er snakk om trolling, siden så mange faktisk er enig med ts. Det gjør meg trist. Enig med TS? Hva er det TS mener da? Anonym poster: 613f9784800865ccfcd8b9081170d533 2
Lutetium 71 Skrevet 26. november 2012 #40 Skrevet 26. november 2012 Enig med TS? Hva er det TS mener da? Anonym poster: 613f9784800865ccfcd8b9081170d533 Se innlegg #29, samme brukerID som i startinnlegget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå