AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #21 Del Skrevet 26. november 2012 Har ei venninne som har laget mange sånne til babyshowers, så tydelig det er på vei inn. Anonym poster: 999e1a700566a7cc4702347324a4eeb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 26. november 2012 #22 Del Skrevet 26. november 2012 Absolutt ikke! Om noen jeg kjenner skal ha barn så kjøper jeg såklart en skikkelig gave. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 26. november 2012 #23 Del Skrevet 26. november 2012 Så kult, det var ei sånn kake Miranda fra Sex and the City fikk da hun hadde babyshower. Men det går da an å pakke litt andre ting inni kaka? (Klær, smokk, sokker, sutteklut, bamse, etc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 26. november 2012 #24 Del Skrevet 26. november 2012 Nei takk, til både å få og å gi. Jeg hadde blitt kjempeglad for både bleier, smokker, sokker og alle ingrediensene, men ikke stablet som ei kake. Bleiene er rullet, og jeg må rulle dem ut og legge dem løst i skuffen. Ikke noe jeg hadde valgt nei. Hadde jeg fått ei slik ei dog, så hadde jeg såklart smilt og takket masse, ville ikke vist giveren at jeg hadde satt mer pris på å få det i originalpakningen. SÅ viktig er det jo ikke tross alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. november 2012 #25 Del Skrevet 26. november 2012 det er mykje meir praktisk å ha bleiene i pakkane du får dei i på butikken. Dei tek liten plass og er lett å stable. Nei, eg hadde aldri betalt 400 kr for noko slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 26. november 2012 #26 Del Skrevet 26. november 2012 For det første: ja, det er et marked for det. For det andre: du er ikke den første på det markedet. På Finn.no er det allerede folk som driver med dette. På til salgs som gikk på tv så besøkte de til og med hun ene som driver med det. Jeg er ikke en av de som er negative til bleiekake opplegget, for jeg lagde en form for det selv til min svigerinne, bare at det var en motorsykkel. Jeg syns det var gøy å gi den bort, men jeg syns det var gøy fordi det lå en mening bak og jeg hadde gjort det selv. Jeg ville ikke kjøpt en ferdig. Det er såpass enkelt å lage en selv, og det trenger ikke komme opp i nærheten av 400kr å lage en sånn selv! Skjønner ikke hvorfor folk vil kjøpe en sånn ferdig. Det er jo likevel et marked for det, så hvis du satser håper jeg det ikke blir for mange av dere med tanke på konkuranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 26. november 2012 #27 Del Skrevet 26. november 2012 Noen kollegaer holdt overraskende en babyshower for meg. Alle hadde med en liten gave til babyen, og hun som arrangerte det hadde laget en slik kake. Jeg syns det var koselig jeg, gøy at hun hadde kjøpt inn og laget den liksom:) Veldig dekorativ der den sto på bordet også (og grunnen til at jeg skjønte hva selskapet var da jeg kom inn døra). Enig i at den var litt upraktisk da jeg kom hjem da, hehe, ble til at jeg samlet alle bleiene i en pose og la i kommoden. Men bleiene ble brukt de altså Men om du skal lage sånne og selge? Hvorfor det? Det finnes da enklere måter å tjene (mer) penger... Men for all del, du kan jo lage et par og se om du får respons:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 26. november 2012 #28 Del Skrevet 26. november 2012 Nei. Da hadde jeg lagd selv i stedet. Sikkert ikke like pent, men mer personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #29 Del Skrevet 26. november 2012 Så et innslag på tv for ikke så lenge siden om ei dame som tjente greit på dette (som en hobby) her i Norge, så det er absolutt et marked for dette. Jeg hadde neppe kjøpt en slik, hadde heller laget en selv. Hadde blitt glad for å få en Anonym poster: fd0b03a348502e70fc0e038063f354e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. november 2012 #30 Del Skrevet 26. november 2012 Nei Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. november 2012 #31 Del Skrevet 26. november 2012 Nei, jeg vill ikke ha hverken gitt eller fått en slik. Trodde ikke babyshowers var noe folk hadde her i landet heller jeg da.. Det har jeg bare sett på amerikanske filmer og serier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 26. november 2012 #32 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg ville absolutt ikke kjøpt noe slikt, men har ei venninne som lager en rekke bleiekaker på vegne av andre. Hun tar riktignok bare betalt for kostnadene og ikke akkurat no timesbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. november 2012 #33 Del Skrevet 27. november 2012 Ville ikke kjøpt eller ønsket meg noe sånt. Da vil jeg heller ha bleiene i originalinnpakning og så eventuelt småstæsj i en pen pose eller noe sånt. Men så er jeg græla praktisk av meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -_Tove_- Skrevet 28. november 2012 #34 Del Skrevet 28. november 2012 Skulle jeg gitt en slik i gave hadde jeg nok heller laget den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 28. november 2012 #35 Del Skrevet 28. november 2012 Fikk bleiekake selv, og ble kjempeglad! Hadde sutter, flasker, salver m.m stukket innimellom. Men hadde ikke giddet å betale 400kr for å få noen andre til å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetanten Skrevet 29. november 2012 #36 Del Skrevet 29. november 2012 Aldri! Fugly as **** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sajk Skrevet 29. november 2012 #37 Del Skrevet 29. november 2012 Nei jeg hadde ikke kjöpt det, fordi det er kjempelett å lage selv! Og billigere ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå