Gå til innhold

Gruer meg til å si opp leiligheten..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har siden august bodd i en leilighet som er i underetasjen til huseier, og trives veldig godt her. Men nå har jeg fått et annet tilbud av noen jeg kjenner om å leie av dem, og den leien er mye mer forenelig med mitt studentbudsjett.

Jeg har 3 måneders oppsigelsestid, og det er helt greit. Men av en eller annen grunn så gruer jeg meg så fryktelig til å si at jeg vil si opp! Grunnen til det er at huseier er så utrolig grei og har vært veldig imøtekommende, så vil ikke skape noe bry for ham. Jeg har jo bare vært her et halvt år.. Samtidig er jeg veldig fleksibel i og med at jeg kan overta den nye leiligheten med en gang, sånn at jeg kan flytte ut når det passer han. Vet for eksempel at det kommer mange nye studenter i januar, og det er kanskje lettere å finne noen til å flytte inn da enn i mars (det er Bergen det er snakk om, så bør ikke være et problem å finne noen andre som trenger et sted å bo).

Har noen tips til hvordan jeg kan gå fram?

Anonym poster: f3e7a47e5f3408ab09ccbd9c7c63de94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner ikke noen som vil overta da?

Anonym poster: adb0c2b274850d1d106618bee42bc718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring fra før i tiden er at å leie hos bekjente ikke er noe særlig. Blir bare rot av det.

Jeg har bare positiv erfaring med det. Kanskje problemet lå hos deg? ;)

Anonym poster: 7d9e33c2fb873ddb1ce2e7ebf4c988b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...