Gå til innhold

Han blir så skummel plutselig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det eneste jeg finner som han ikke tok med er brillene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære deg... Nå må du svare. Hvordan klarer han å pakke alle sine klær og ting på så kort tid og bære det ut. Uten at du merker det?

Gjest Darthoven
Skrevet

Nå finner jeg han ikke heller...han har ikke gått ut for han må gå forbi meg i stua før han går ut .Ingen av tingene hans eller klærne hans er her heller. Nå skjønner jeg ingenting...

Kanskje du er samboer med et spøkelse? Omfg....

• Liker 8
Skrevet

<p>

Men kjære deg... Nå må du svare. Hvordan klarer han å pakke alle sine klær og ting på så kort tid og bære det ut. Uten at du merker det?

Jeg vet ikke.

Skrevet

<p>

Jeg vet ikke.

Fordi det fysisk er umulig og du kødder

Skrevet

:skratte: Har trengt ordentlig latter idag, og det fikk jeg her på KG :danse:

TS, gå og finn herr usynlig xD

Anonym poster: 82828c1a5ea9c6bfd7bb49e7ec2cc0a2

• Liker 3
Skrevet

:skratte: Har trengt ordentlig latter idag, og det fikk jeg her på KG :danse:

TS, gå og finn herr usynlig xD

Anonym poster: 82828c1a5ea9c6bfd7bb49e7ec2cc0a2

Kan ikke helt bestemme meg for om sex i dette ekteskapet blir kinky eller bare sært... :fnise:

Anonym poster: a68e7d21185228835499f47df5a9252e

• Liker 5
Skrevet

Nei TS, dette er bare tull. Du skjønner jo at spillet er slutt nå, det går jo ikke å gjennomføre i praksis det du skriver. Men det var gøy så lenge det varte. Det var en spennende vri det der med stirrnga, men alle skjønner jo når du kommer med resten avhistorien at det bare er tøys og tull.

Skrevet

Han kom nettopp inn nå. Han har bare vært i kiosken en tur.Klærne og tingene

hadde han lagt i boden for to dager siden.Da jeg spurte han om telefonen sa han at det var noe galt med den.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har vært gift i snart fem år og han er vanligvis helt normal,men en gang i blandt bare reiser han seg rett opp ifra

sofaen og står rett opp og ned og stirrer på meg.Intenst.

Han viker ikke med blikket,men står rett opp og ned og stirrer på meg.

Noen ganger i opp til en time.Hvis jeg går ut av rommet følger han etter mens han stirrer. Dette skremmer meg. :grine:

har du spurt han om hva i helvete det er han driver med?
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

<p>Jeg tok det opp en gang,men da sa han at det aldri hadde skjedd og at jeg måtte ha drømt det.

men sier du ingenting mens han står der og stirrer da? Jeg hadde blitt irritert og sagt kutt nå ut å stirr sånn eller noe i den dur

Skrevet

har du spurt han om hva i helvete det er han driver med?

Ja.Han sier at jeg drømmer og innbiller meg det.

Skrevet

Han kom nettopp inn nå. Han har bare vært i kiosken en tur.Klærne og tingene

hadde han lagt i boden for to dager siden.Da jeg spurte han om telefonen sa han at det var noe galt med den.

Jaha, da må du jø spørre han hvorfor han har lagt det der da???????!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og mannen din er virkelig et menneske eller? :redd:

Kanskje han er et spøkelse.... :P Det er noe fishy her ja. Han hadde ikke klart å fjerne alle tingene uten at ts hadde merka det om hun sitter midt i stua.

Skrevet

Kanskje han er et spøkelse.... :P Det er noe fishy her ja. Han hadde ikke klart å fjerne alle tingene uten at ts hadde merka det om hun sitter midt i stua.

Du, alle har skjønt at dette bare er tull nå.
  • Liker 2
Skrevet

Kan det være mulig at han driver med deg TS? Utfra hvordan du beskriver ham, går tankene mine til det man kaller Gaslighting.

• Liker 1
Skrevet

Får ikke opp linken.Hva betyr gaslighting?

Gaslighting is a form of psychological abuse in which false information is presented with the intent of making a victim doubt his or her own memory,perception and sanity. It may simply be the denial by an abuser that previous abusive incidents ever occurred, or it could be the staging of bizarre events by the abuser with the intention of disorienting the victim

• Liker 1
Skrevet

Har du spurt han ennå hvorfor han la alle klær og ting i boden for et par dager siden???????????????????

Merkelig at du ikke lurer på hvorfor han har gjort det liksom.

Og brudebildet???? Har han lagt det også der?

Skrevet

Haha, du er ikke akkurat noe krimforfatter, ts :P jeg forventa skikkelig actiondrama siden du først var igang med denne historien, men neida.. han hadde bare vært i kiosken.. kunne vært litt mer kreativ :) Bortført av aliens kanskje, det hadde vært mer spennende

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...