Gå til innhold

Yes, han har stor!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du aldri målt høyden din heller da?

Anonymkode: 2dcac...cdc

Jo. På sesjon og for morroskyld når jeg har vært på sykehus og målt vekt/høyde med datteren min.

Anonymkode: ea249...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 11/24/2012 at 4:50 AM, QueenOfTheSidewalk said:

Synes det er på tide at noen finner opp balle-henger. Akkurat som bh, men at det er der nede. Da slipper dere det problemet.

… eller truse som det også heter.

Anonymkode: 28166...73d

Skrevet

Neste gang jeg dater en trang dame skal jeg skrive en tråd her med tittelen "Yes, hun er trang!" Så skal jeg sprette en øl og kose meg med reaksjonene. 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid en opptur det! Er som en gavepakke man åpner og blir glad eller skuffet for hehe.. 

Anonymkode: 97af2...5b5

• Liker 2
Skrevet
On 11/24/2012 at 3:35 AM, Yme said:

Så du har en bøtte, med andre ord? En normal vagina er ikke stort lengre enn 9 cm, så om du trenger pikk på bortimot 25 cm, er jo det litt trist. Tror det er 18 som er øvre grensa i gjennomsnittet, så da har du utrolig lite utvalg :ler:

Det kan vært mye kroppsfett som kommer i mellom før man får plantet løken. 

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig å lese her igjen at store pikker er himmelsk og vi små (15cm her) bare er dritt, hadde det vært opp til mange av kvinnene her så hadde vel vi smågutta under 19cm blitt sendt rett i gasskammeret på Auschwitz for vi har jo ingen verdi.

Og FYI så er den sko størrelse statistikken bare tull. 185cm 45 i sko og 15cm sossis.

Anonymkode: c3dcf...1b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så hyggelig å lese her igjen at store pikker er himmelsk og vi små (15cm her) bare er dritt, hadde det vært opp til mange av kvinnene her så hadde vel vi smågutta under 19cm blitt sendt rett i gasskammeret på Auschwitz for vi har jo ingen verdi.

Og FYI så er den sko størrelse statistikken bare tull. 185cm 45 i sko og 15cm sossis.

Damer skal pules i hodet. 

Da betyr plutselig centimetere mye mindre. Ehm. Så sant den i det minste er adekvat. Det finner en lett ut 😜

Aldri møtt noen som ikke ville igjen. 

Mange har trodd den var mye større enn jeg har. 

Som sagt. 

Pult i hodet. 

Anonymkode: fecdd...ebf

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

15cm lengde er perfekt. Men tykkelsen har mer å si. 15cm omkrets er vondt i starten, så blir det himmelsk. Det er ingenting som føles bedre enn at alle punktene i musa treffes samtidig.

Anonymkode: bd4e9...e43

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker str 42.5 i sko men ifølge den statistikken må jeg kjøpe sko str 47

Skrevet

Kjenner ikke til datagrunnlaget for denne undersøkelsen og om det er noe hold i dette. Er det hold i disse tallene på et generelt grunnlag når det gjelder befolkning så kan det i det minste bekreftes at på individ nivå er det store variasjoner. Dette kan enhver mann/bekrefte ut fra sine erfaringer fra diverse garderobesituasjoner.

Kan melde inn egne tall på 171cm høyde, ca 75kg, og 17,5 - 18,5 cm lengde på utstyret. Merker at fettprosent påvirket hvor lang utstyret er/oppfattes. Ellers kan jeg også fortelle at utstyret var på sitt lengste i yngre år -20års alderen-, så dabbet noe av (kanslke 1-2cm) når jeg bikket ca 35, før jeg nå går fast på noen medikamenter som hjelper på å få den opp i tilnærmet gammel storhet igjen ;)

Egentlig aldri fått noen ordentlige kommentarer på at den er stor eller liten, min erfaring er at det er kunnskap om å bruke den som teller - finne ut og lese hva kvinnen liker, og bruke den deretter. Og kanskje viktigst av alt; det å "komme inn" i hodet hennes som er det viktigst :)

Skrevet

Herregud for en nyttig info.

Anonymkode: 4d6cf...c04

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Spot on! At vi mindre utrusta ikke har noen verdi er faktisk noe man med god grunn oppfatter. Det diskuteres opp og i mente om fenomenet, og hvor mye det enn kommer an på hvordanden brukes, må det aldri være tvil om at kun de større tilfredsstiller den o store horde.

Anonymkode: 34144...428

• Liker 2
Skrevet

Må le høyt når incel guttene her begynner å omtale 15 cm som «dårlig utstyrt»😂

At det er mulig for tilsynelatende voksne menn å være så usikre på seg selv🙈

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må le høyt når incel guttene her begynner å omtale 15 cm som «dårlig utstyrt»😂

At det er mulig for tilsynelatende voksne menn å være så usikre på seg selv🙈

Er det ikke bitte lite, er jo det som til stadighet blir gjentatt her inne, alt under 22 cm virker som bare funker noen måneder til forelskelsen går over. 

Jeg er ikke incel, har regelmessig samleie men føler meg fortsatt dritt. Jeg har hatt mulighet til å ligge med masse flotte damer oppigjennom årene, men jeg har dessverre latt være da jeg ikke ville skuffe dem med den lille sossisen min. Hatt tilbud om trekant to ganger som jeg har latt være pga skam over 15cm'ern, angrer bittert idag. 

Jeg er oppvokst rundt kvinner som har sitti å ledd av små og diskutert penisstørrelser helt åpenlyst foran oss når vi var barn, kanskje det har skadet meg. 

Men er du mann eller dame AB? 

mener du isåfall som kvinne at jeg kan gå ut å ha ett lykkelig liv med sossisen (dvs gå ut av det dårlige forholdet jeg er i og finne meg en dame jeg kan være lykkelig med som ikke dumper for størrelsen etter en stund?) 

Skrevet

Til min store lettelse har jeg også funnet ut at daten er skikkelig BIG. Det er akkurat det jeg trengte, er nemlig skikkelig vid selv.

Anonymkode: e2601...a3b

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir opp menneskeheten. Og ja ,ser at tråden er 10 år gammel.

Anonymkode: f9e2b...5ce

Gjest Agent smith
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2012 den 1.17):

Ååå, er så lykkelig! Fant ut i dag at daten har stor, og jeg har jo vært så bekymret for at den kanskje var liten. Har ikke akkurat sett noen stor bul der nede, hehe. Men dette var en lettelse. Har ikke "prøvd" den skikkelig, men det kommer vel etter hvert. Lover godt :D

Måtte bare få det ut :D

Anonym poster: 0e8b1092cf7e4f5f6c09d19873b14eaf

Jeg har ikke gitt deg lov til å poste her, kom deg tilbake på kjøkkenet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2012 den 1.17):

Ååå, er så lykkelig! Fant ut i dag at daten har stor, og jeg har jo vært så bekymret for at den kanskje var liten. Har ikke akkurat sett noen stor bul der nede, hehe. Men dette var en lettelse. Har ikke "prøvd" den skikkelig, men det kommer vel etter hvert. Lover godt :D

Måtte bare få det ut :D

Anonym poster: 0e8b1092cf7e4f5f6c09d19873b14eaf

Få det ut? Inn, mener du?

Skrevet

Blir han like glad for din store? 🙈

Anonymkode: 52365...0c0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 21.07):

Tenk på oss menn på 175 da med 47 i sko og 20+. Der går vi rundt som forundringspakker som bare et fåtall kvinner velger å åpne opp. 

.

Anonymkode: 0c807...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...