Gå til innhold

Yes, han har stor!

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.i18nguy.c...es-anatomy.html

Har han mindre sko enn 43, blir det med den ene daten. Ikke en bombesikker test, men så langt har det stemt veldig bra.

Anonym poster: 501867227e0ef6ed7beaaf6e10d421e0

Hvis du bare sjekker ut de med over 43 i sko, så vet du jo ingenting om de under, så det ødelegger jo litt for statistikken din.

Forøvrig så stemmer ikke oversikten her i hvert fall :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge den oversikten er jo gjennomsnittlig skostørrelse for menn ca 40.5, basert på gjennomsnittlig penisstørrelse. ^^

Skrevet

I følge den oversikten er jo gjennomsnittlig skostørrelse for menn ca 40.5, basert på gjennomsnittlig penisstørrelse. ^^

Hehe, godt poeng :D
Skrevet

"Så prøv å bli glad og fornøyd med den du har og trøst deg med at 20 % av alle gutter/menn har en penis som er under 12 cm i stiv tilstand"

Haakon Aars

Sexologen lommelegen.no

Skrevet

Har han mindre sko enn 43, blir det med den ene daten. Ikke en bombesikker test, men så langt har det stemt veldig bra.

Dette kan umulig stemme. De små penisstørrelsene er mye vanligere enn de små skostørrelsene. Og de store skostørrelsene er mye vanligere enn de store penisstørrelsene. Det er ikke så uvanlig å møte noen med 48 i sko, men peniser på 28 cm? Not so much.

Tror forøvrig noen av damene her bør finne frem linjalen og se hvor monsterstort 25+ faktisk er. Dette er noe man vanligvis bare ser i filmer for spesielt interesserte.

Anonym poster: 6406a63e8a45a50b7371038a775917a6

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt stemmer ikke den tabellen der, på samme måte som det ikke stemmer at høye menn stort sett har "stor" penis, og at lave menn har små.

Skrevet

Håper aldri jeg møter ei jente som deg.

Anonym poster: b63eb5ccf83ad0e86da304b78ae3ae77

• Liker 1
Skrevet

Tøv!

Mannen min er en str. 43 og har ganske små hender, men jeg skal love deg at han ikke er liten andre steder. Snarere litt i overkant stor for meg.... :P

Anonym poster: 0699430b9088ac84e1aaaa54cd026245

Skrevet

Det som stemmer, er at høye kvinner med små føtter må utvikle musklene i underlivet for å holde balansen. Jeg er nærmere 180 og har 36 i sko.... Need I say more? :nigo:

Gjest proteinet
Skrevet

Nemmen så bra, personlighet og slike ting teller ikke, så lenge han har en stor en! Så grattis til deg!

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Kanskje han er homofil

Fra wikipedia

Among gay men

A study undertaken at Utrecht University found that the majority of homosexual men in the study regarded a large penis as ideal, and having one was linked to self-esteem.[36] One study analysing the self-reported Kinsey data set found that the average penis of a homosexual man was larger than the average penis of their heterosexual counterparts (6.32 inches in length amongst gay men versus 5.99" in heterosexuals, and 4.95 inches circumference amongst gay men versus 4.80" in heterosexual men).[37][38]

Gjest cybergirl
Skrevet

Ååå, er så lykkelig! Fant ut i dag at daten har stor, og jeg har jo vært så bekymret for at den kanskje var liten. Har ikke akkurat sett noen stor bul der nede, hehe. Men dette var en lettelse. Har ikke "prøvd" den skikkelig, men det kommer vel etter hvert. Lover godt :D

Måtte bare få det ut :D

Anonym poster: 0e8b1092cf7e4f5f6c09d19873b14eaf

lucky u! :) de store er de beste, og jeg håper jeg finner en i natt.

Skrevet

Så bra for deg TS.

Jeg har lenge vært fast bestemt på at "så lenge han vet hvordan å bruke den, har ikke størrelsen noe å si". Er forsåvidt fortsatt enig i den påstanden, men har desverre opplevd at det ikke er så enkelt, for meg i hvert fall. Den forrige fyren jeg holdt på med hadde litt liten penis. Vi hadde superbra sex, men etter hvert som forholdet ble eldre og forelskelsen gikk over, gikk det opp for meg at

selv om størrelsen ikke har noe å si for den fysiske nytelsen, så fikk det for meg etter hvert stor betydning for tenningen.. Jeg klarte ikke bli tent av en liten penis.

Det ble slutt av andre grunner enn str på penis, bare så det er sagt.

Har nå hatt en såkalt "pulekompis" en stund, som er akkurat passe stor, og jeg blir kåt bare av å tenke på penisen hans. Uten at det er noe følelser i bildet.

Har også holdt på med en som hadde særdeles stor, det ble en utfordring å prøve å ha sex uten å få vondt :P

Dette er bare min erfaring ift penisstørrelse, heldigvis har vi forskjellige preferanser :-)

Anonym poster: 14b4804c538ecc5d4e61bd39162bb6d5

• Liker 1
  • 9 år senere...
Skrevet
On 11/24/2012 at 4:12 AM, Guest Darthoven said:

Beste sjekketrikset; Kjøpe seg et par sko i størrelse 55. Greit nok, du ser ut som klovnen bozo, men fy fader som du drar damer!

:bigfoot:

Anonymkode: b223e...2e0

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 14 år..fortsatt aner jeg ikke hva størrelsen på penisen hans er i cm 🤷🏻‍♀️ Men den funker bra! 

Hvorfor så opphengt i størrelse?

• Liker 2
Skrevet

En tråd fra 2012 ja..jaja..det viser at våre forfedre også var besatt av størrelsen på ting 🤷🏻‍♀️😛

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
On 11/24/2012 at 3:15 AM, AnonymBruker said:

http://www.i18nguy.com/l10n/shoes-anatomy.html

Ser ut til å stemme ganske bra mot meg den tabellen,  så den kan jo ha noe for seg den 😅

Skrevet

Dårlig tabell. Min er heldigvis ikke 27 cm..

Anonymkode: 2dcac...cdc

Skrevet
Vera skrev (2 timer siden):

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 14 år..fortsatt aner jeg ikke hva størrelsen på penisen hans er i cm 🤷🏻‍♀️ Men den funker bra! 

Hvorfor så opphengt i størrelse?

Jeg er mann, og aner ikke cm på min egen heller.

Noe så tullete å være opptatt av😂

Anonymkode: ea249...ebe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er mann, og aner ikke cm på min egen heller.

Noe så tullete å være opptatt av😂

Anonymkode: ea249...ebe

Har du aldri målt høyden din heller da?

Anonymkode: 2dcac...cdc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...