Gjest Håpløs julegave Skrevet 23. november 2012 #1 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg sliter hvert eneste år med gave til min far som jeg er veldig glad i -men som har alt !! ALT ! Han eier sin egen klesforretning, har nok med kroner til å kjøpe hva han ønsker og mer til. Liker -ikke- å gå ut å spise ei heller show/teater e.l Han er avholds så det nytter ikke med vin eller noe i den gata heller. Jeg er så sliten av å vri hjernen min, prøver her og ser om jeg får noen gode forslag ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajohan Skrevet 23. november 2012 #2 Del Skrevet 23. november 2012 Man kan aldri få nok av sokker og underbukser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullhjerte Skrevet 23. november 2012 #3 Del Skrevet 23. november 2012 God bok til romjula? Noe hjemmelaget (mat, snacks, godt feks), eller slå til med støtte til en god sak han mest sannsynlig er enig i at er en god sak. Abonnement på et blad han liker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 23. november 2012 #4 Del Skrevet 23. november 2012 Gi noe annerledes i år da http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx det vil han sikkert sette pris på, de som har alt liker å hjelpe andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 24. november 2012 #5 Del Skrevet 24. november 2012 Har du tittet på Enklere liv eller liknende butikker? Knappeknepper eller andre ting man ikke kan leve uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kladden Skrevet 24. november 2012 #6 Del Skrevet 24. november 2012 Hva med denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #7 Del Skrevet 24. november 2012 Tja, det jeg kommer på i farta: Barbersett. Trykk fra Society6. Gavekort på Kiva.org Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. november 2012 #8 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Liker han tur eller friluftsliv? Isåfall kan du jo gi ham et eller annet tur-relatert + lovnad om turselskap på et eller annet fjell God kaffe i løsvekt Bøker (pappa ønsker seg alltid Pondus, reiseskildringer eller krim. Bøker kan også byttes, veldig praktisk) DVD-boks med en tv-serie eller gamle filmer (James Bond, Band of Brothers, Gudfaren..) Fotokalender med familiebilder Endret 24. november 2012 av SoftKitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergikeren Skrevet 24. november 2012 #9 Del Skrevet 24. november 2012 Pappa ønsker seg konfekt. Besteforeldrene til sambo ønsker seg noe de kan spise/drikke og kose seg med, siden de har mer enn nok av ting både i og til huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PiPP Skrevet 24. november 2012 #10 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg gir dette til min pappa i år.. http://gi.rodekors.no/epages/RodeKors.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/RodeKors/Products/10035/SubProducts/10035-0001 Han var fast bestemt på at han ikke ønsket seg noe i år, derfor går heller hans gave til en god sak, samtidig som det er et litt morsomt preg på det hele I tillegg får pappa og mamma en liten felles kurv med sjokolade, diverse kaffe, vin og noen magasiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå