Samantha Skrevet 23. november 2012 #1 Del Skrevet 23. november 2012 Har lyst å kjøpe meg julegardiner. Først og fremst til kjøkkenet, men muligens til stova og. Vil helst ha ferdigsydde, sidan advent nærmar seg med stormskritt og eg ikkje akkurat er ein kløpper på symaskina. Nokon som har tips til fine gardiner ein kan bestille på nett? Likar det ganske enkelt. Gjerne raude, utan for mykje "dill" på Såg faktisk at sparkjøp.no hadde nokon tynne, raude med hjerter. Så fine ut (og er billige!), men ser kanskje meir jalla ut i virkeligheten? Nokon som veit? Alle tips er kjekke å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 24. november 2012 #2 Del Skrevet 24. november 2012 Google.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2012 Alltid kjekt å få tips om Google, akkurat som ein ikkje har tenkt på det før. Takktakk!! Google er bestevennen min og eg har vore innom det meste av gardiner der trur eg. Poenget er vel heller at det er vanskelig å sjå om gardinene er fine og kva kvalitet stoffet er av, utifrå bilder på sidene til butikkane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 24. november 2012 #4 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har handlet en del tekstiler hos Sparkjøp, og mye av det er helt OK! Det pleier å stå hva slags stoff det er laget av på nett/ i katalogen, og det gir en god indikasjon på hvordan produktet ser ut "i virkeligheten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me* Skrevet 25. november 2012 #5 Del Skrevet 25. november 2012 Ellos.no har noen, og dem er det ikke mye dill på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirasi Skrevet 25. november 2012 #6 Del Skrevet 25. november 2012 Jotex.no har rimelig stort utvalg. Kvaliteten varierer litt, men er stort sett god. Jotex er vel egentlig en underavdeling av ellos, men kun med gardiner og interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. november 2012 #7 Del Skrevet 25. november 2012 Princess har nettbutikk. De pleier å ha en del fine ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 25. november 2012 #8 Del Skrevet 25. november 2012 Hansen og Dysvik har noen, de har jo nettbutikk : http://www.hd.no/shop.cfm?path=61 Jotex som nevnt tidligere Cellbes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå