majan Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 heisann har sett det er så mange som er så utrolig flinke til og lage kirkeprogram selv på datan, jeg er da ikke den som har noe særlig peiling på datamaskiner så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg slik at jeg kanksje kan klare det selv... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 Du må først finne ut hvordan du vil ha det. Om du vil ha A4-ark, om du vil brette det, evt. hvilken vei du vil brette det. Jeg kan godt sende deg mitt, så kan du se hva jeg har gjort. Bare send meg e-postadressa di på pm til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2004 tusen takk det hadde vært veldig snilt, men du skjønner det er noe feil med eposten vår. Men det var et A4 ark jeg hadde tenkt på og brette det på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 OK, da kan jeg jo forklare litt. Du finner liturgien på www.kirken.no, mulig du må lete det fram under aktuelt og kirkemøtet. Eller har du fått det av presten? Hvis du gifter deg med den gamle liturgien skulle det i hvert fall være greit å finne det. Jeg har delt siden i to ved å be om to spalter, så skriver jeg og trykker space og enter og alt jeg vil for å få det fint. Dessuten måtte jeg dra litt i margene, for det så litt rart ut da jeg skrev det ut. Du får prøve deg fram. Og hvis e-posten funker igjen, kan du sende meg adressa. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 5. mars 2004 tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå