liv Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 Noen som kan fortelle meg noe om det? Bor i oslo, må jeg være registrert arbeidsledig? Er student men har fri torsdager og fredager.. Og litt penger da hadde ikke gjort noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 Hva mener du med dagsen på aetat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=25913 Treenger ikke være registrert arbeidsledig. Ha med skattekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 Er det sånn at man da også får betalt på dagen eller er det bare noe jeg har innbildt meg? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 5. mars 2004 #5 Del Skrevet 5. mars 2004 Er ikke 100% sikker, men mener man får betalt samme dag ja. Jeg var der et par ganger selv da jeg var arbeidsledig, men fikk aldri noen jobb som passa da. Men innbilder meg at man får pengene samme dag ihvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå