MunichMachine Skrevet 10. mars 2004 #21 Del Skrevet 10. mars 2004 Størrelsen ja, verden største mannskompleks. Det finnes ikke en mann "der ute" som har blitt "målt" i dusjen av klasssekompiser, og fått karakter deretter. Det er startskuddet for mobbing og egen usikkerhet. Etter det kommer prestasjonsangst og en egen evne til å desimere seg. Så kommer turen til å "oppføre" seg normalt i senga, for å skjule sin egen utrøstelighet over "for lite" utstyr. Da blir fri fantasi og genuin kreativitet en umulighet. Så blir damens krav til tilfredsstillelse sekundært, fordi man kjemper for å holde fokus på hva man driver med. Da får sex en emmen bismak som ikke akkurat borger for topp ytelse i senga. Dette kommer i tillegg til vår viten om at stor pikk vil alle jenter ha, og dette får vi vite i relativt ung alder. Da må vel ansvaret deles mellom kjønnene for at menn med mindre utstyr ikke står til pari, når man beveger seg inn under dyna. Jeg mener at hvis det er mulig, kan enhver mann tilfredsstille en dame. Jeg er litt under pari selv, men har hatt to vindunderlige forhold på tilsammen 17 år uten å komme til "kort". Det er samspillet, tilliten og tryggheten utenfor senga som til syvende og sist spiller inn. Oppfyller mannen sine plikter med et dyptfølende engasjement, vil IKKE bekymringer og andre uoppgjorte saker i underbevistheten "sperre" den gode sex'en. Det er nå min erfaring da. Så størrelse er nok heller et substitutt for noe annet, f.eks slippe å jobbe for mye selv. Det der med å føle seg "tatt", har overtoner mot røffere typer av sex som kansje denne partneren ikke skjønner eller kan noe om. Kansje han liker "soft" sex og du noe annet. Da er det hvordan du skal "fyres opp", og ikke hans utstyr. Så litt mer detajert kommunikasjon kunne være på sin plass her, før du gjør noe radikalt. Hilsen en som jobber på flere plan for å få den beste sex'en som begge har glede av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #22 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg føler jo med dere alle menn som har små eller medium peniser, men det går sikkert an å tilfredsstille kvinnene på andre måter i tillegg. Selv foretrekker jeg de litt større..men de fleste menn har jo ikke så veldig store da! :-? I Sex and the city har de sikker overdrevet litt med de store penisene, men jeg må innrømme at det er en drøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dildo Skrevet 17. mars 2004 #23 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er jo ikke for ingenting at store tykke dildoer selges i massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PATS Skrevet 17. mars 2004 #24 Del Skrevet 17. mars 2004 Merkelig fenomen dette med størrelsen egentlig... Selv har jeg hatt fantastisk sex med en under-gjennomsnittet-pikk, og dårlig sex med stor-tykk-pikk. Selvsagt også god sex med stor, og dårlig med liten altså... Poenget er hvertfall at det er mer som skal til en kvantitet for å gi meg en opplevelse jeg sent glemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente Skrevet 18. mars 2004 #25 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg kan helt ærlig ikke forstå at pikkstørrelsen skal ha så sinnsykt mye å si! Jeg har hatt sex med menn av alle størrelser (tror jeg 8) ) Han med minst av dem, tydelig minst (under ti cm), var den dårligste sexpartneren, men det var vel så mye mangel på tenning, og hans uhemmede skryting av hvilken stud han var... (ikke spør hvorfor jeg lå med ham...) Men, jeg har også hatt sex med menn med det som sikkert regnes som "små" som jeg har fått mange orgasmer med, og hatt strålende sex med. Kanskje jeg ikke er så dyp, ikke vet jeg, men for meg har aldri størrelsen på penis vært et problem. Jeg har dessuten opparbeidet en sans for de litt tykke, med stort hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 4. april 2004 #26 Del Skrevet 4. april 2004 Til dere som ikke kjenner noe når han har liten penis, kjenner dere ikke noe når han bruker bare en finger heller? De jentene jeg har vært borti har klart seg med en finger, og de fleste har større penis enn de har finger, så jeg kan ikke se det store problemet... Kanskje dere som ikke liker små tissefanter gjøre knipeøvelser? Kanskje er ikke problemet liten penis, men vid vagina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #27 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg har dessuten opparbeidet en sans for de litt tykke, med stort hode Hvis du har opparbeidet en sans for en spesiell størrelse, må vel størrelsen ha litt å si for deg? Skjønner at du mener at størrelsen ikke er det viktigste i verden, men å først si "størrelsen har ikke noe å si" og så si "men jeg liker de litt tykke" blir vel litt paradoksalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. april 2004 #28 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg hørte noe som dette en gang: Dersom sexen i et forhold fungerer betyr den 1%. Detsom sexen ikke fungerer i et forhold betyr den 99%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 5. april 2004 #29 Del Skrevet 5. april 2004 Mulig jeg er litt på jordet her, men det finnes ulike stillinger som eks gjør at penis føles større ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Timberlake Skrevet 5. april 2004 #30 Del Skrevet 5. april 2004 Gjør litt vondt for mannen , men det er en velprøvd metode i fra Saharas ørken.... Nomadene der henger lodd i pikken, dette resulterer i at penis strekker seg varig og blir tykkere... Eller så kan dere sette testosteron i karen , det resulterer oxo i en kolossal vekst, men da ikke bare for penis...hehe HELT SANT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 5. april 2004 #31 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg hørte noe som dette en gang: Dersom sexen i et forhold fungerer betyr den 1%. Detsom sexen ikke fungerer i et forhold betyr den 99%. Avslørt! Du har sett for mye på Dr. Phil! Jeg er helt enig, det er et godt sitat! (...men jeg tror det var 10% og 90%. Dermed var jeg avslørt som en enda ivrigere Dr. Phil-seer... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 5. april 2004 #32 Del Skrevet 5. april 2004 Mulig jeg er litt på jordet her, men det finnes ulike stillinger som eks gjør at penis føles større ?????? Eller bruke penisring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 5. april 2004 #33 Del Skrevet 5. april 2004 Gjør litt vondt for mannen , men det er en velprøvd metode i fra Saharas ørken.... Nomadene der henger lodd i pikken, dette resulterer i at penis strekker seg varig og blir tykkere... Eller så kan dere sette testosteron i karen , det resulterer oxo i en kolossal vekst, men da ikke bare for penis...hehe HELT SANT!!!! Ja, det gjør vondt for mannen, men penis øker ikke i størrelse av den grunn. Om du da ikke har tenkt å gjøre det daglig, la meg se; et par år... Det er en misforståelse at penis kan forstørres ved slike metoder, permanent. Om du bruker penisring vil penis bli litt større, men kun når den står. Ikke varig effekt. Når den blir slapp igjen går alt tilbake til det normale. Men noen luringer rundt på nettet selger diverse løsninger som etter sigende skal øke størrelsen på mellom 2 - 6 cm... Hvorfor de er luringer? Fordi de tjener penger som gress på godtroende mennesker som ikke kjenner sin anatomi! Om du lurer på hvorfor den ikke kan bli større UTEN kirurgisk inngrep, be legen din forklare hvordan og av hva penis er bygd opp av. Jeg orker ikke gjengi det her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Timberlake Skrevet 5. april 2004 #34 Del Skrevet 5. april 2004 Ved bruk av testosteron så øker du lengden uansett, men mye annet vil vokse i tillegg. Det andre har du sikkert rett i, men ser at du valgte å la være å kommentere det jeg skriver først her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå