Gjest Susanne 31 Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 Når jeg og samboer'n gjennom 1 år har sex er det kjedelig. Han er litt kjedelig. Ja, jeg har forsøkt å snakke med ham om dette. Han påstår at han har erfaring, men jeg mistenker ham for ikke å ha altfor mye. Selv har jeg hatt 3-5 sexpartnere før ham. Han har sikkert en normal, vanlig penis, men jeg synes den er tynn og liten. Han bunner meg ikke og.....synes ikke dette er noe i det hele tatt. Jeg er ikke spesielt vid, og jeg tar ofte knipeøvelser! Og vi varierer.. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 Onaner kvarandre i stadenfor då vel? Eller la han massere deg mens dåke har samleie.... Kjøp vibrator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gina 23 Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 Nei det høres kjedelig ut, med massasje og erstatniger for the real thing! Man skal da ikke drive veldedighet bare fordi man er kvinne heller! Nei...få deg en mann med en stor og tykk penis, det er det eneste som funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 Bra svar...jada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celine 32 Skrevet 6. mars 2004 #5 Del Skrevet 6. mars 2004 Klart det er kjedelig når mannen har en tynn og kort penis...Da kjenner vi jo ikke støtene eller føler at vi "blir tatt". Så hvordan løse dette? Hm....vanskelig spørsmål. Kanskje noen menn har erfaringer med hva de pleier å gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #6 Del Skrevet 6. mars 2004 Operasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #7 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er visst mange menn som har små og litt tynne "tissefanter" og deter klart at det blir en utfordring for oss jenter. Det er ikke bare-bare å tro at sex er deilig, at man blir "tatt" av en kraftig muskuløs mann med en stor en, når det viser seg at han bare har en tynn myk svamp. Jeg har erfart det selv og må si at jeg kom meg ut av de forholdene på grunn av dette. Nå har jeg funnet meg en jeg er fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 8. mars 2004 #8 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er visst mange menn som har små og litt tynne "tissefanter" og deter klart at det blir en utfordring for oss jenter. Det er ikke bare-bare å tro at sex er deilig, at man blir "tatt" av en kraftig muskuløs mann med en stor en, når det viser seg at han bare har en tynn myk svamp. Jeg har erfart det selv og må si at jeg kom meg ut av de forholdene på grunn av dette. Nå har jeg funnet meg en jeg er fornøyd med Skjønner ikke helt at størrelsen på utstyret er den viktigste egenskapen ved en mann. Hvis du har "kommet deg ut av forholdene", bare pga det, sier det vel mer om deg enn om mennene du har vært sammen med. For meg er det ihvertfall viktigere hvordan han er som person. Er han drømmemannen på alle måter MEN har en liten en der nede, finnes det jo mye fint innen plastikk å leke seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. mars 2004 #9 Del Skrevet 8. mars 2004 Er sjokket over hvor mange som plutselig klager på utstyret til mannen. Hvordan ville dere likt om noen klaget på at dere var vid som en låvedør og derfor kjenner han ingenting når han knullet dere? Det er da mye mer en kan gjøre enn å bare stappe den inn, eller er det virkelig så lite opplyste? Om det er så store problemer for deg og du ikke klarer å leve med det, så la mannen få en mulighet til å finne en som tar han for den han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Homealone Skrevet 8. mars 2004 #10 Del Skrevet 8. mars 2004 Dette med størrelse er veldig individuelt. Selv er jeg en mann på 30 år med en lang rekke sexpartnere bak meg. Det irriterer meg litt med kvinner som sier at mannen er dårlig utstyrt osv. Kvinner på sin side kan jo variere veldig i størrelse. Hadde sex med en jente fra jobb her forleden. Til min overraskelse kunne jeg stikke hele hånden inn i henne. Sexen var deilig den selv om hun var stor nedentil. Hun var også fornøyd vil jeg tro for vi har hatt sex en dal ganger siden og et gjensidig ønske om mer... Jeg er vel normalt utstyrt vil jeg tro. Skulle min pikk vært i samsvar med hennes vagina måtte den ha vært på størrelse med en hestepikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #11 Del Skrevet 8. mars 2004 Er det virkelig vanlig at folk som jobber sammen bare har seg? Du sier du kunne stikke en hånd inn i henne: mener du bare "alle fem fingre", eller mener du rett og slett hele hånden inkludert tommelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #12 Del Skrevet 8. mars 2004 Er det virkelig vanlig at folk som jobber sammen bare har seg? Du sier du kunne stikke en hånd inn i henne: mener du bare "alle fem fingre", eller mener du rett og slett hele hånden inkludert tommelen? Unnskyld at jeg sier det men her var utrolig mange toskete svar :klø: er det en og samme gjest som har vært her eller er det denne gjesten http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...616&highlight=-. Den er ikke rettet til deg homealone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskt snus Skrevet 8. mars 2004 #13 Del Skrevet 8. mars 2004 Det å være opptatt av penisstørelser er vel mildt sagt blod-harry. Det er mange harry damer her ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #14 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja ihvertfall å gå på spray-date for å finne en stor penis . Tror nok mannfolk blir sett på som utltra-harry hvis dem hadde søkt etter mega store pupper på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margareth Grønn. Skrevet 9. mars 2004 #15 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har min andre partner nå og jeg må si meg enig: det er ikke mye jeg kjenner under sex... Kan hende det er fordi vi ikke har vært sammen så lenge ennå, men penisen hans tilfredsstiller meg ikke. Jeg merker rett og slett ikke noe til den! Jeg er veldig glad i ham, men skulle jo ønsker at penisen ga litt trøkk.. Kanskje vi ønsker oss for mye av mannens penis? Det er jo ikke sikkert den kan prestere så mye som vi jenter har gått og trodd..og mannen selv tror jo det beste om lemmet sitt..huff, problematisk dette! Jeg må innrømmet at jeg fantaserer om en mer kraftig penis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #16 Del Skrevet 9. mars 2004 Det kan jo hende at Sex and the City-episodene har gitt oss jenter et urealistisk bilde på hva sex skal være også, siden så mange er misfornøyde...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. mars 2004 #17 Del Skrevet 9. mars 2004 Hmmm... De fleste damene jeg har møtt, nyter en liten finger inni seg.... Da tenker jeg mitt med tanke på størrelsesforholdet jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 10. mars 2004 #18 Del Skrevet 10. mars 2004 Det kan jo hende at Sex and the City-episodene har gitt oss jenter et urealistisk bilde på hva sex skal være også, siden så mange er misfornøyde...? Kanskje det er derfor jeg ikke er særlig misfornøyd? Fordi jeg aldri har fulgt med på den serien. Kjedelig, mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 10. mars 2004 #19 Del Skrevet 10. mars 2004 Tråden er ryddet, la oss holde oss til temaet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #20 Del Skrevet 10. mars 2004 Unnskyld meg men nå er vi i ferd med å sette rekord i tråder som handler om små tissefanter- er det en og samme Gjest som står bak alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå