Rubies_ Skrevet 22. november 2012 #1 Del Skrevet 22. november 2012 Hva kjøper man til jordnære, fantastiske bestemødre som har alt? Bestemødre som ikke er så interessert i nymotens dingser og avanserte teknologiske greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #2 Del Skrevet 22. november 2012 Hvorfor være så materialistisk? Da min mormor levde, syntes hun at den beste gaven var at jeg kom på besøk til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2012 Hvorfor være så materialistisk? Da min mormor levde, syntes hun at den beste gaven var at jeg kom på besøk til henne. Jeg besøker henne ofte. Har likevel lyst å gi henne noe hun kan legge under treet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #4 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg besøker henne ofte. Har likevel lyst å gi henne noe hun kan legge under treet. Nå vet ikke jeg din livssituasjon, men hva med et bilde av deg og familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 22. november 2012 Nå vet ikke jeg din livssituasjon, men hva med et bilde av deg og familien? Godt forslag, men det er ikke så mye å ta bilde av gitt :gjeiper: Fikk et bilde av meg til å ha på veggen ifjor da, så får bli noe annet i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #6 Del Skrevet 22. november 2012 Godt forslag, men det er ikke så mye å ta bilde av gitt :gjeiper: Fikk et bilde av meg til å ha på veggen ifjor da, så får bli noe annet i år. Hvordan er hun som person? Om du har en Løiten Lys-forretning i nærheten, har jo de veldig mye pene lys og artikler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #7 Del Skrevet 22. november 2012 Prøver bare å tenke over hva mormor pleide å få av meg, hun hadde absolutt alt, og litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 22. november 2012 Prøver bare å tenke over hva mormor pleide å få av meg, hun hadde absolutt alt, og litt til! Heheh. Ja, det er ofte sånn. Jeg liker i utgangspunktet ikke å kjøpe gaver uten å ha noen formening om det er noe personen trenger eller har lyst på. Liker ikke å kjøpe bare for å kjøpe. Syns det bør være en mening bak gaven. Men noen ganger må man bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #9 Del Skrevet 22. november 2012 Er du kreativ av deg? Da kan du jo lage noe til henne? Evt lage hjemmelagde drops? De er jo supergode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 22. november 2012 Er du kreativ av deg? Da kan du jo lage noe til henne? Evt lage hjemmelagde drops? De er jo supergode! Jeg pleier vanligvis å lage hjemmelaget konfekt, men i år har jeg ikke tid. Er derfor jeg føler for å kompensere med en gjennomtenkt gave Hvis jeg helt plutselig får en dag ledig likevel, skal jeg absolutt lage konfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #11 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg pleier vanligvis å lage hjemmelaget konfekt, men i år har jeg ikke tid. Er derfor jeg føler for å kompensere med en gjennomtenkt gave Hvis jeg helt plutselig får en dag ledig likevel, skal jeg absolutt lage konfekt. Men, det er jo flust med julemesser rundt om nå som selger håndlagde ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 22. november 2012 Men, det er jo flust med julemesser rundt om nå som selger håndlagde ting Det er faktisk en veldig god idè! Det skal jeg sjekke ut. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå