prinsesseM Skrevet 22. november 2012 #1 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg skal lage en pakke kalender til kjæresten (gutt). Lurer på om noen av dere har noen forslag til småting som kan puttes oppi? må ikke koste penger heller viss noen har noen andre forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hybelkanina Skrevet 22. november 2012 #2 Del Skrevet 22. november 2012 Toalettsaker som barberskum, deodorant... Gavekort på massasje (du skylder han) En romantisk aften (du lager mat, kanskje dere kan se en film ol) Gi han en opplevelse (noe han er glad i å gjøre, evt har lyst til å gjøre) Flax-lodd Sjokoladesaus Kino-billett Massasjeolje Fotbad Julehefte Øl Cd-plater Frokost på senga Yndlingsrett til middag Gavekort på tjenester Lapper med gode ord Boxere Godteri Nå gikk jeg tom for ideer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 22. november 2012 #3 Del Skrevet 22. november 2012 Ryddet for spam. ninuska_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 23. november 2012 #4 Del Skrevet 23. november 2012 jeg ga kalender til min i fjor, og da hadde jeg følgende: flaxlodd, peanøttkube, boxere, billyblad, donald pocket, filmer (han er veeeldig interessert, og kjøpte billige type 3 for 100 og sånt), marsipangris, sokker, barberblader, julekaffe, smørbukkarameller, deodorant, gløgg, og noe annet. I tillegg lagde jeg er par sånne lapper der det stod "i dag skal du få lutefisk til middag" (middager som jeg ikke liker, men som han elsker, og som jeg ikke ville lagd ellers). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå