Gå til innhold

Har du mottatt en slem PM?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen (eller mange) her som har mottatt slemme privatemeldinger her? Det fins mange slemme folk, og noen av de er vel her også. Om du har mottatt slike PM'er, hvorfor ble de sendt? Jeg har fått min første slemme PM. :\

Anonym poster: 89b7cb60a2cb3a3c91ddf509356f2001

Nja... Har offentlig fått intense ønsker om jag må dø. Flere ganger faktisk. Så ikke på PM, nei... Ellers har jeg bare blitt beskyldt for å ha sendt én slem PM. Siden jeg fortalte vedkommende at det vedkommende skrev rett og slett var ufint mot en annen bruker. Så det er slemt å stå opp for andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men en venninne av meg fikk i sin tid pørsmål OM meg her inne :ler:. Hun valgte å ikke uttale seg....

Skrevet

Hei.

Nei, men har fått mange hyggelige PM-er :)

Men vet hvor frekke noen folk kan være, og tror de er tøffe og "anonyme" bak nickene sine.

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen (eller mange) her som har mottatt slemme privatemeldinger her? Det fins mange slemme folk, og noen av de er vel her også. Om du har mottatt slike PM'er, hvorfor ble de sendt? Jeg har fått min første slemme PM. :\

Anonym poster: 89b7cb60a2cb3a3c91ddf509356f2001

ja, har fått det. Men overseer bare slike ting. Samt slemme kommentarer i en tråd. Overseer disse personene eller svarer så hyggelig jeg kan tilbake. Ingen vits å falle ned på samme nivå! :)
Skrevet

Det får jeg rett som det er, av folk som syns jeg har for stort oppmerksomhetsbehov, eller at jeg er for stygg til å legge ut bilder.

Jeg må bare kommentere denne.

1. Jeg synes du er en flott personlighet her inne på KG, og hvis du noen gang skulle forsvinne ville ikke KG blitt det samme.

2. Du er kjekk. I tillegg til å være søt og morsom.

Så ikke la sånne PM gå inn på deg, for de bunner ikke i virkeligheten.

Anonym poster: 5cd72e3e2326cf20fc3f2443dd708eb1

• Liker 3
Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg må bare kommentere denne.

1. Jeg synes du er en flott personlighet her inne på KG, og hvis du noen gang skulle forsvinne ville ikke KG blitt det samme.

2. Du er kjekk. I tillegg til å være søt og morsom.

Så ikke la sånne PM gå inn på deg, for de bunner ikke i virkeligheten.

Anonym poster: 5cd72e3e2326cf20fc3f2443dd708eb1

Hvorfor kan en ikke rose og sette pris på folk under nick? Ok, min personlige greie, men allikevel...

• Liker 1
Skrevet

at folk oppretter nye brukere kun for å skrive dritt burde jo være enkelt å spore opp via IP.

Skrevet

Det får jeg rett som det er, av folk som syns jeg har for stort oppmerksomhetsbehov, eller at jeg er for stygg til å legge ut bilder.

:(:klem:
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå skal jeg operere med to differensierte fuksjonaliteter her:

Først: Brukeren Lille-pus har bare fått veldig hyggelige PM'er fra andre hyggelig mennesker. Ingen ufine PM'er overhodet.

Det kommer ikke mange PM'er, men hver enste av dem er (så langt) en glede å motta.

Takk til dem som har vært 'modige' nok til å ta kontakt med brukeren Lille-pus :)

Lille-pus :klemmer:

Så: Moderatoren Lille-pus informerer om at dersom man får ufine/sårende/krenkende PM'er, en eller gjentatte sådanne, så meld dem inn med rapportknappen.

Det er ikke slik vi vil det skal være her, og vi vil ta aksjoner som vi finner det best i det enkelte tilfellet.

Lille-pus (mod)

• Liker 1
Skrevet

Har fått et par hyggelige. Fikk i tillegg en oppklaringsmelding etter en skikkelig krangel jeg hadde med en bruker her. Greit nok det :)

Skrevet

Dere må jo si hva som står i PM'en da, ellers er det ikke noe gøy.

Jeg har ikke fått noen PM'er, men det irriterer meg at ingen av de som var verst på ryktebørsen og drev med baksnakking og drittslenging ikke er utestengt. Hvorfor får det ingen konsekvenser for de???

Anonym poster: 4e96d87bb7523ca325a85005043dc2fc

• Liker 2
Skrevet

Dere må jo si hva som står i PM'en da, ellers er det ikke noe gøy.

Jeg har ikke fått noen PM'er, men det irriterer meg at ingen av de som var verst på ryktebørsen og drev med baksnakking og drittslenging ikke er utestengt. Hvorfor får det ingen konsekvenser for de???

Anonym poster: 4e96d87bb7523ca325a85005043dc2fc

Enig, de som mottar rykter via PM eller på "ryktebørsen" uten å protestere, er i mine øyne like ille som de som aktivt sprer, bidrar eller deltar i ryktespredning o.l. Først når ryktene rammet en av de som passivt mottok rykte-PMer, ble det reaksjoner. Hyklersk, spør du meg.

Anonym poster: 246564a9fa93f0f7c44bda45d286f102

Skrevet

Nja... Har offentlig fått intense ønsker om jag må dø. Flere ganger faktisk. Så ikke på PM, nei... Ellers har jeg bare blitt beskyldt for å ha sendt én slem PM. Siden jeg fortalte vedkommende at det vedkommende skrev rett og slett var ufint mot en annen bruker. Så det er slemt å stå opp for andre!

Nå underdriver du det biiiiittelitt, det er vel mer en tolkning av din ordbruk og hva som skal oppfattes som negativt eller ikke.

Det er ikke intensjonen, men ordbruken som avgjør hvorvidt en mottaker vil oppfatte den negativ, nøytral eller positiv. Det skjønner vel du også.

Uansett så har aldri du personlig, ved brukernavn. fått denne beskyldningen i noen tråder her, så da er det vel kanskje like greit å ikke trekke det frem? :)

Anonym poster: 160892296fa194584cded17c213481b7

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg har aldri mottatt en eneste PM jeg :(

Anonym poster: 2f57ec57b76e8d2861a246d9adac3d6b

Me neither..

Anonym poster: 2f22256191bafb373479e04b209c7b57

Kanskje fordi det ikke går an å sende PM til AB'brukere? :)

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet (endret)

Nå underdriver du det biiiiittelitt, det er vel mer en tolkning av din ordbruk og hva som skal oppfattes som negativt eller ikke.

Det er ikke intensjonen, men ordbruken som avgjør hvorvidt en mottaker vil oppfatte den negativ, nøytral eller positiv. Det skjønner vel du også.

Uansett så har aldri du personlig, ved brukernavn. fått denne beskyldningen i noen tråder her, så da er det vel kanskje like greit å ikke trekke det frem? :)

Anonym poster: 160892296fa194584cded17c213481b7

Dette er jo bare et digert sammensurium av selvmotsigelser :klo:

Og jeg har aldri, personlig, sagt hvem PM'en ble sendt til?

Endret av brutal mann
Skrevet

Nå tuller du vel, ingen som sier sånn?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...