Gå til innhold

Har du mottatt en slem PM?

Fremhevede innlegg

Gjest energibånd
Skrevet

Fått noen hyggelige, men ingen psykopat-pm`er! Det er jo litt rart med tanke på alt det snåle, krenkende og fjompete jeg skriver her inne.

Og jeg som alltid prøver å være høflig når jeg svarer, fikk en PM om at jeg trodde jeg var noe og burde til helvete komme meg vekk fra KG. Hyggelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått noen hyggelige, men ingen psykopat-pm`er! Det er jo litt rart med tanke på alt det snåle, krenkende og fjompete jeg skriver her inne.

Har du fått mange pm?

Skrevet

Jeg har fått noen teite private meldinger, men jeg svarte teit også da, så det går nok opp i opp.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det folk skriver på PM som er for juicy til å deles i forumet? ;) Blir nysjerrig her :P

Skrevet

Hva er det folk skriver på PM som er for juicy til å deles i forumet? ;) Blir nysjerrig her :P

I den jeg fikk stod det:

Det rådet du ga til han som var forelska i venninna si var patetisk. Følte bare for å si det.

Jeg advarte som sagt om farene ved å prøve seg på en langtidsvenninne. Det er til gjengjeld den eneste "slemme" PM-en jeg har fått.

Skrevet

I den jeg fikk stod det:

Jeg advarte som sagt om farene ved å prøve seg på en langtidsvenninne. Det er til gjengjeld den eneste "slemme" PM-en jeg har fått.

Haha! Uffda. Siden jeg aldri har motatt PM av verken den slemme eller snille sorten så er jeg ikke noen ekspert, men jeg regner med at dette ikke var noe som gikk inn på deg? ;)

Morsomt med folk som blir engasjert, tross alt! :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen (eller mange) her som har mottatt slemme privatemeldinger her? Det fins mange slemme folk, og noen av de er vel her også. Om du har mottatt slike PM'er, hvorfor ble de sendt? Jeg har fått min første slemme PM. :\

Anonym poster: 89b7cb60a2cb3a3c91ddf509356f2001

jepp. Jeg har gitt en tilbake til ei som var jævlig frekk mot meg inne på forum
Gjest Memories
Skrevet

Har aldri fått PM - verken slem eller hyggelig. Tror det hadde vært underholdende og morsomt med en "slem" en da.

Skrevet (endret)

Haha! Uffda. Siden jeg aldri har motatt PM av verken den slemme eller snille sorten så er jeg ikke noen ekspert, men jeg regner med at dette ikke var noe som gikk inn på deg? ;)

Morsomt med folk som blir engasjert, tross alt! :)

Hehe, nei, svarte ikke på den, og brydde meg overhodet ikke ;)

Endret av Gjesten
Gjest Darthoven
Skrevet

Og jeg som alltid prøver å være høflig når jeg svarer, fikk en PM om at jeg trodde jeg var noe og burde til helvete komme meg vekk fra KG. Hyggelig.

Kanskje noen oppfatter deg som bedrevitende eller "veslevoksen" eller noe? Jeg aner ikke, men folk rakker oftere ned på folk som prøver å være gode, enn de som er litt mer brautende. Sikkert fordi man ikke skal tro man er noe.

Har du fått mange pm?

Nei, overraskende få til å være en så grepa kar!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg hadde ikke fått noen slemme PMer, så jeg sendte meg selv en, og nå angrer jeg fordi jeg var sikkelig slem mot meg selv, og nå tørr jeg ikke være på KG så lenge jeg er på kg.

• Liker 6
Skrevet

Nja, regnes det som 'slemme folk' dersom de sannsynligvis bare er frustrerte etter å ha brukt opp all hjernekapasiteten sin på å finne fram til internett?

Så det er teitinger som sender sånne meldinger? :hoho:

Anonym poster: 3e1e7bd9c72bb3c12c7ed00473ac8ad0

Skrevet

Jeg fikk høre at kjæresten min bare ville ha meg for enkel sex..

Joda, det er greit å ha noen for enkel sex som har barn og bor fire timer unna deg, alt blir så lettvint da nemlig ;)

Skrevet

Jeg fikk høre at kjæresten min bare ville ha meg for enkel sex..

Joda, det er greit å ha noen for enkel sex som har barn og bor fire timer unna deg, alt blir så lettvint da nemlig ;)

Så koselig da ;) Men med PM så står det vel navnet på brukeren? Syns det er litt rart at det er så mange som tør å skrive stygge, usaklige ting da jeg, er jo like lett å gjøre det som i AB en tråd da liksom.

Skrevet

Det får jeg rett som det er, av folk som syns jeg har for stort oppmerksomhetsbehov, eller at jeg er for stygg til å legge ut bilder.

Gjest energibånd
Skrevet

Kanskje noen oppfatter deg som bedrevitende eller "veslevoksen" eller noe? Jeg aner ikke, men folk rakker oftere ned på folk som prøver å være gode, enn de som er litt mer brautende. Sikkert fordi man ikke skal tro man er noe.

Haha, jeg er ikke en bedreviter her på KG, bedreviter er jeg IRL! Her inne er jeg bare snill og laidback :laugh:

Er forøvrig enig med Catherine88:

...de sannsynligvis bare er frustrerte etter å ha brukt opp all hjernekapasiteten sin på å finne fram til internett?

Skrevet

Så koselig da ;) Men med PM så står det vel navnet på brukeren? Syns det er litt rart at det er så mange som tør å skrive stygge, usaklige ting da jeg, er jo like lett å gjøre det som i AB en tråd da liksom.

Er mange som lager en ny bruker som de sletter like etter de har sendt den stygge meldingen. Eventuelt opererer den personen under flere nick. Mistenker selv en bruker som angrep meg for å ha vært her under flere brukernavn samtidig da alle brukerne hadde omtrent lik skrivestil og så fort en logget ut så logget en annen inn kun ett minutt etterpå.

Gjest brutal mann
Skrevet

Det får jeg rett som det er, av folk som syns jeg har for stort oppmerksomhetsbehov, eller at jeg er for stygg til å legge ut bilder.

:hakeslepp::krangle::nei:

Håper du har vett til å rapportere slik undermålere av noen svin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...