Gjest Jamila Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 Så denne i Dagbladet i dag: http://www.leijn.com/index.htm Jeg vil også ha sånn potteskjuler/gullfiskbolle!! Råtøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 Synes den så litt teit ut. Plast eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 Stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 Utradisjonelt, spennende men det passer så absolutt ikke inn her hos oss :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. mars 2004 #5 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg syns den var urharry..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2004 #6 Del Skrevet 6. mars 2004 Ehm... må si meg enig med Tex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2004 #7 Del Skrevet 6. mars 2004 :o Jeg stemmer også for urharry. Bra at smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 6. mars 2004 #8 Del Skrevet 6. mars 2004 Første tanke: Stakkars gullfisker som får så liten tomleplass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 6. mars 2004 #9 Del Skrevet 6. mars 2004 Råtøff....veel...hver sin smak. Skjønner tanken, men fikk litt billig-plast-Nille assosiasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 7. mars 2004 #10 Del Skrevet 7. mars 2004 Råtøff....veel...hver sin smak. Skjønner tanken, men fikk litt billig-plast-Nille assosiasjoner. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 7. mars 2004 #11 Del Skrevet 7. mars 2004 Men var det ordentelige gullfisk eller var det plastfisker? Var litt vel liten plass til fisken hvis den er ekte..? Synes den var litt kul uansett jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2004 #12 Del Skrevet 8. mars 2004 Råtøff....veel...hver sin smak. Skjønner tanken, men fikk litt billig-plast-Nille assosiasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mars 2004 #13 Del Skrevet 8. mars 2004 Syns den var morsom jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 8. mars 2004 #14 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg syntes den var helt fantastisk jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. mars 2004 #15 Del Skrevet 8. mars 2004 Ikke helt min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 8. mars 2004 #16 Del Skrevet 8. mars 2004 Kan være veldig stilig den :-) - men må være i rette miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 8. mars 2004 #17 Del Skrevet 8. mars 2004 Morsom! Men ville nok heller hatt et akvarium! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå