Gå til innhold

Gir gavekort på reise i julegave - hvordan være kreativ?

Badeand

Anbefalte innlegg

Dette året skal samboeren min få en litt ekstra fin julegave, av flere årsaker. Jeg har derfor tenkt å gi ham et hjemmelaget gavekort på flybilletter til et sted vi velger sammen. Grunnen til at jeg ikke velger et sted og kjøper ordentlige billetter med en gang, er fordi vi er studenter og enda ikke vet når det passer å reise.

Så til det jeg lurer på: Jeg har lyst å pakke noe fint inn til ham på julaften også, ikke bare en konvolutt liksom, så jeg har skaffet en litt stor skoeske, og tenkte å kle den med fint papir, og sette gavekortet på lokket. Inni esken tenkte jeg å legge litt reiseinspirasjon (siden vi/han skal velge reisen i etterkant). Foreløpig har jeg kjøpt noen guidebøker til steder som kan være aktuelle, og en sånn enkel språkbok til et mulig land å reise til. Jeg har også funnet fram litt reiseartikler på nettet, i tillegg til at jeg har lyst å scrappe noen ark med for eksempel pakkeliste, "kule ting å gjøre i london" (for eksempel) og kanskje litt andre morsomme ting. Men så til spørsmålet; hvordan skal jeg binde alle disse arkene sammen? Jeg vet ikke om jeg har lyst å kjøpe en sånn skoleplastmappe :P Men jeg vil jo gjerne at det skal bli som en liten reiseinspirasjonsbok, selv om den bare inneholder maks 10-12 ark (med reiseartikler og div scrapping).

Noen som har idder til hvordan jeg kan lage en enkel liten "bok"? :) Eller andre ting som kan være lurt å legge i esken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første som slår meg er at du burde kjøpe et lite fly til å putte i esken.

Så! Jeg ville ikke valgt London som en eksempelby. Typisk handleby for jenter. Er han intr. i fotball og du vet hvilket lag han "holder" med, så ville jeg kanskje tatt en slik by og en eller annen by som du ikke forbinder bare med shopping. Du vet jo menn og shopping! :fnise:

Så til det andre om sammenbinding. Der ville jeg bare laget hull og tredd et pent bånd igjennom. Har du mulighet til å plastbelgge arkene, så tåler de jo mye mer enn "bare" ark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg er at du burde kjøpe et lite fly til å putte i esken.

Så! Jeg ville ikke valgt London som en eksempelby. Typisk handleby for jenter. Er han intr. i fotball og du vet hvilket lag han "holder" med, så ville jeg kanskje tatt en slik by og en eller annen by som du ikke forbinder bare med shopping. Du vet jo menn og shopping! :fnise:

Så til det andre om sammenbinding. Der ville jeg bare laget hull og tredd et pent bånd igjennom. Har du mulighet til å plastbelgge arkene, så tåler de jo mye mer enn "bare" ark.

Et lite fly var en god ide, jeg må lete litt etter det :) Du har nok rett i det med London, da blir han nok litt skremt, haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...