Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og trenger man å høre med legen på forhånd når man er i god form og ikke har problemer med blodtrykk osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs på flyselskapet, og om det er utenlands eller innenlandsflygning. Sjekk på flyselskapet si heimeside :)

Skrevet (endret)

Jeg tror de færreste om noen som er i god form tar skade av å fly. Men ett tips kan være å ta på støttestrømper hvis du skal fly veldig langt.

OBS: så ikke at det var i graviditetsforumet :P Da burde du høre med legen din, og flyselskapet, det er forskjellig fra selskap til selskap hvor langt man kan være på vei når man flyr.

Endret av sebra
Skrevet

Ops, det såg ikkje eg heller, sebra!

Skrevet

Takk for svar! :) Er i uke 24, så da regner jeg med det går bra selvom jeg skal reise med RyanAir.

Gjest Magdalene
Skrevet

Takk for svar! :) Er i uke 24, så da regner jeg med det går bra selvom jeg skal reise med RyanAir.

Da bør du snakke med de først. De er jo kjent for å være temmelig vrange.

Skrevet

Satser på at jeg kan skjule magen i den store jakka ;) Så lenge det ikke er noen helsefare med flyingen, er jeg ikke noe nervøs for det

Skrevet

I uke 24 er det ikke noe problem å fly. Mange flyselskaper har en grense på 34 og utover. Dette fordi de er redd for fødsel og at de må snu eller nødlande på annen flyplass. Jeg skal til Dubai i uke 30 og det var ikke noe problem verken for lege eller flyselskap.

Anonym poster: dc943d5e63f4dc990117d0d020e41801

Skrevet

Sjekk både flyselskapet og landet du skal til. I Tyrkia får man f.eks ikke fly etter uke 28, uavhengig av hva flyselskapet ditt sier.

Skrevet

De er kjent for å være vrange med kunder som ikke leser det de sier ja til. Les reglementet så er man trygg.

Skrevet

I uke 24 er det ikke noe problem å fly. Mange flyselskaper har en grense på 34 og utover. Dette fordi de er redd for fødsel og at de må snu eller nødlande på annen flyplass. Jeg skal til Dubai i uke 30 og det var ikke noe problem verken for lege eller flyselskap.

Anonym poster: dc943d5e63f4dc990117d0d020e41801

Jeg håper du har sjekket ut at myndighetene i Dubai tillater at du flyr hjem igjen? En del araberstater er veldig strikse på når gravide får fly, og det er ikke nødvendigvis flyselskapet som er de som er vrange der.

Skrevet

Da har jeg sjekket RyanAir for å være på den sikre siden, og ser at de krever en "Fit to fly"-erklæring fra lege fra uke 28. Så da er jeg innenfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...