Gå til innhold

Hvordan finne egen stil?


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er vel det beste bildet jeg kan komme med

https://fbcdn-sphoto...747405015_n.jpg

Er det for dårlig?

Hmmm, dessverre har jeg fortsatt lite å komme med (trodde jeg kunne bidra dersom jeg så et bilde av deg, men det er visst vanskeligere enn som så). Men kanskje du kan spørre noen venninner av deg? De kjenner jo personligheten din og sånn. Du er i hvert fall pen da :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, dessverre har jeg fortsatt lite å komme med (trodde jeg kunne bidra dersom jeg så et bilde av deg, men det er visst vanskeligere enn som så). Men kanskje du kan spørre noen venninner av deg? De kjenner jo personligheten din og sånn. Du er i hvert fall pen da :- )

Som skrevet tidligere har ikke venninnene mine som ennå er i live peiling og kler seg minst like dårlig som meg. Eneste som kunne hjulpet meg er død. Så har ingen venninner å ty til nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her fant jeg en kroppsfasong-guide som virker litt bedre, pluss at hele siden ser ut til å ha mange gode tips :)

Ifølge den er jeg visst timeglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der på showtime i Ålesund? :gjeiper:

Anonym poster: 20a23849b32fbaebc0b8176571c0c07e

Hehe, nei det er showtime i Askim. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Aller først;

Du har høyden (yepp, jeg misunner deg seriøst de 13 cm du har som jeg ikke fikk ;) )

Du er smal og slank, - og knallpen !

Jeg skal ikke begi meg inn på å definere hverken farver eller nøyaktig stil til deg, men tipse om å ta god tid, gå i andre butikker enn du kanskje pleier, prøve den typen plagg som du ikke vil eller pleier å prøve.

Med andre ord; utfordre de forestillingene du har om hva du kler.

Hva med å ta en inspirasjonstitt her ?

Prøv å finne en butikk hvor de som jobber der er interessert i å hjelpe. Foklare dem hva som akkurat nå er utfordringen, og test dem litt på hva de foreslår ;)

Forøvrig er det ganske vekjent at akkurat mot slutten av 20-årene så kommer den perioden hvor man først blir helt oppgitt og forvillet.... før man finner den stilen man kommer til å beholde og videreutvikle de nærmeste 10 årene.

Friskt mot, KaDust. Det ordner seg :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenkt å være 182, slank, dødspen og å kunne velge og vrake i hvilken stil man skal ha... Høres ut som et deilig luksusproblem :wink:. Jeg tenker at personlin stil er noe man utlikler over tid på lik linje med smak. Jeg fikk øynene opp for mote i 19 årsalderes, og har siden det utviklet stilen min til slik den er nå (er nå 29). Og jeg håper og tror at den vil fortsette å utvikle seg i fremtiden også.

Mitt råd er å utvide horisonten litt i forhold til hva du liker ved å prøve andre ting enn du vanligvis gjør slik Lille-pus skriver. Jeg tenker det er mindre viktig å finne en bås du kan plasseres i stilmessig. Jeg kan anbefale å besøke ulike motebloggere (her er min: http://www.wannabee.no/forsiden/blogg/blogger/nina/tema/mote/1/ ) og moteforum, finne ut hva du liker og ikke liker, og ta det derfra. Men ikke stress, dette ordner seg :)

Her er noen inspirasjonssiter jeg synes er fine:

http://www.polyvore.com/

http://lookbook.nu/looks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, om jeg faktisk hadde vært slank så hadde det jo ikke vært et problem. Vel, om jeg var slank og ikke hadde dette mageproblemet som jeg aldri blir kvitt.

Men så er det jo sånn da, at jeg er litt overvektig og har problemer med magen. Jeg blir oppblåst som faen av det første glasset vann jeg drikker på morgenen - altså uten å spise eller drikke noe som inneholder noe jeg kunne vært allergisk mot. Flere lurer jo på om jeg er gravid og what not, så det er MANGE klær jeg ser på som uaktuelle pga vekten og magen.

Ellers takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, om jeg faktisk hadde vært slank så hadde det jo ikke vært et problem. Vel, om jeg var slank og ikke hadde dette mageproblemet som jeg aldri blir kvitt.

Men så er det jo sånn da, at jeg er litt overvektig og har problemer med magen. Jeg blir oppblåst som faen av det første glasset vann jeg drikker på morgenen - altså uten å spise eller drikke noe som inneholder noe jeg kunne vært allergisk mot. Flere lurer jo på om jeg er gravid og what not, så det er MANGE klær jeg ser på som uaktuelle pga vekten og magen.

Ellers takk for hjelp.

Jeg vet hva du mener!

Har det samme problemet selv, får skikkelig gravidmage av ingenting...

Var ganske undervektig før, og selv da gikk jeg rundt og holdt inn magen; nå har jeg begynt å kjøpe for store gensere for at det ikke skal synes :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener!

Har det samme problemet selv, får skikkelig gravidmage av ingenting...

Var ganske undervektig før, og selv da gikk jeg rundt og holdt inn magen; nå har jeg begynt å kjøpe for store gensere for at det ikke skal synes :snurt:

Det er det jeg gjør også :snurt: Men jeg kler ikke store gensere sånn kjempebra, så ender med at jeg bare tar joggebukse i tillegg og holder meg inne i stedet for å vise meg frem til verden. Haha.

Aner ikke hva det kommer av, alle tester er fine, koloskopi viste irritert tarm men de vet ikke hva det kommer av og de skjønner ikke hvorfor jeg blir oppblåst av vann alene. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, om jeg faktisk hadde vært slank så hadde det jo ikke vært et problem. Vel, om jeg var slank og ikke hadde dette mageproblemet som jeg aldri blir kvitt.

Men så er det jo sånn da, at jeg er litt overvektig og har problemer med magen. Jeg blir oppblåst som faen av det første glasset vann jeg drikker på morgenen - altså uten å spise eller drikke noe som inneholder noe jeg kunne vært allergisk mot. Flere lurer jo på om jeg er gravid og what not, så det er MANGE klær jeg ser på som uaktuelle pga vekten og magen.

Ellers takk for hjelp.

Huff, det høres ikke noe behagelig ut. Sliter med samme problemet. En liten matbite, og magen blir som en ballong. Har blitt litt bedre nå som jeg har kuttet ned på kornprodukter. Men uansett om du ser på deg selv som slank eller ei (du så veldig smekker ut på bildet :) ), er det et enormt utvalg av plagg og stiler du kan boltre deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, det høres ikke noe behagelig ut. Sliter med samme problemet. En liten matbite, og magen blir som en ballong. Har blitt litt bedre nå som jeg har kuttet ned på kornprodukter. Men uansett om du ser på deg selv som slank eller ei (du så veldig smekker ut på bildet :) ), er det et enormt utvalg av plagg og stiler du kan boltre deg i.

Jeg har ennå til gode å finne et plagg hvor jeg ikke får spørsmål om hvilken måned jeg er i. Faktisk. Hjelper meg ikke å kutte ut produkter heller, for det er vann som gjør magen min verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå til gode å finne et plagg hvor jeg ikke får spørsmål om hvilken måned jeg er i. Faktisk. Hjelper meg ikke å kutte ut produkter heller, for det er vann som gjør magen min verst.

Japp, bare å kutte ut vann da ;)

Anonym poster: 2b6bc3ff7aca75e5ff43daa6bd8d6a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...