Gjest Ethereal Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg er så glad i dag :-) :-) :-) Jeg har innsett at jeg har VERDENS BESTE JOBB, og det føles godt, siden jeg har vært litt lei i en periode. Snart skal jeg gå på gjesteforelesning om et tema som oppriktig interesserer meg, og så skal jeg lese en artikkel som jeg håper skal gi meg litt mer innsikt. Ettermiddagen avrundes med besøk hos frisøren, før jeg hentes av min kjære :-) Så er det HELG, og da skal vi bare kose oss. Være hjemme, pusle i leiligheten, kanskje ut og spise, på besøk til familie...... Flere som er glad i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 Humøret er for oppadgående her også. :-) Pga. av jobbing har jeg knapt sett min kjære denne uken, han har vært på nattevakt fem av sju dager (inkludert forrige helg), men i dag er det endelig helg for oss begge. I kveld skal vi kose oss med tapas og litt vin, i morgen blir det frokost og aviser på kafé. Deilig! Resten av helga skal vi bare slappe av og kooose oss. Kanskje en liten spasertur hvis været blir fint? Ser frem til en strålende helg!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg er hoppende glad i dag! Fordi; - Jeg elsker jobben min (det går jo litt opp og ned, men nå er den helt topp!!!) - Solen skinner fra skyfri himmel - Det er snart vår! - Jeg kjøpte meg nye kjempetøffe hvite og røde sko i går! - Jeg reiser til min kjære i ettermiddag, og har mange dager med bare kos foran meg!!! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er så deilig at vi faktisk har så mye å glede seg over. Det blir lett til at man glemmer alt man har å være glad over, og fokuserer på det negative. Jeg, for eksempel, skal reise tilbake til Nederland på mandag, men gruer meg ikke så mye som før. Om under to uker skal jeg på kjempeinteressant workshop i Tyskland, og jeg gleder meg stort. Etter det kommer kjæresten min på besøk, og for hans del blir det det aller første besøket i Nederland. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. mars 2004 #5 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er en strålende dag! For: - jeg har en jobb jeg er kjempeglad i - jeg har en forlovede som jeg elsker, og som merkelig nok elsker meg - om to timer skal jeg reise til Lofoten for helga - og jeg har bursdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mars 2004 #6 Del Skrevet 5. mars 2004 Grattis med dagen Ingeboooooooooooooorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. mars 2004 #7 Del Skrevet 5. mars 2004 Tusen takk! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå