Gå til innhold

drikkevarer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Til Blomst:

Hvordan lager man "Bowle"?? Jeg synes det iallefall ser stilig ut-tror ikke jeg har smakt det før. Har du vinen i en bolle sammen med frukten???????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man lager bowle lager man alt sammen i en bolle. Vi skal på en måte ha bowle, men jeg tror vi tar frukten for seg selv. Vi får se. Da kan folk velge hvor mye frukt de vil ha og frukten blir ikke så "vassen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd dette her..... ;o)

Vi fikk alkoholen levert her for to dager siden og synes det så enormt mye ut. Her er det som er kjøpt inn:

210 flasker øl

3 flasker vodka

2 flasker gin

2 flasker cognac

4 flasker likør

1 liter Tia Maria

1 flaske whiskey

4 flasker champagne

24 flasker cider (alkoholfri)

22 flasker rødvin

Dette må da holde for ca 45 gjester? Men hvor mye mineralvann må vi regne tro? Noen tips?

Vil jo ikke at dette skal bli en fyllefest heller, så regner med å ha en god del til overs.... håper vi......

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym som reagerte på innlegget mitt: Har hverken store glass eller fyller dem til randen. Har lært at rødvin skal fylles opp til der glasset er på det "tykkeste" og gjør det. Ok, 4-5 glass pr flaske, men 5 glass blir små glass = må etterfylles oftere. Så jeg syns ikke det er dumt å regne bare 4 glass pr flaske. Jeg vil heller ha rødvin til overs enn å gå tom!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...