Tropic Skrevet 20. november 2012 #1 Del Skrevet 20. november 2012 Fikk en vare fra amazon som er ødelagt og skal sende denne i retur, men om jeg velger alternative å erstatte varen vil de sende ny vare med en gang eller venter de til de har mottatt ødelagt vare i retur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 20. november 2012 #2 Del Skrevet 20. november 2012 Normalt sett må du sende inn varen så de får verifisert at du har rett på ny vare i utgangspunktet. Det er svært få som automatisk sender ut ny vare - eneste utenlandske nettbutikk jeg har opplevd dette hos har vært play.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #3 Del Skrevet 20. november 2012 Jøss da må det har vært noe dyrt. Jeg har bestilt fra amazon før, fikk en gang noe som var ødelagt, slapp å returnere det. Anonym poster: 1f13a6c28226146dc2ca457605ed9f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. november 2012 #4 Del Skrevet 20. november 2012 Har selv skulle returnert noe til amazon, fikk da beskjed om å beholde produktet ettersom frakt var så dyrt og de sendte meg heller et nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 21. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg snakket med de, og jeg må sende pakken i retur for å få tilbake pengene, og bestille ny vare selv som jeg gjorde i går kveld. PROBLEM! Posten.no var nede i går så kunne ikke sjekke hva det kostet å sende en pakke tilbake til USA, men antok det ikke kunne koste såååå mye, men joda, steike ta, det koster meg 270 kr i GRUNNPRIS!!! og boken kostet meg jo bare 200 kr!!! :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 21. november 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 21. november 2012 Oppdatering, amazon er 'way cool' Snakket med en derfra nå og jeg slipper å sende boken tilbake og får tilbakeført pengene for den i løpet av et par dager! :-) Har allerede bestilt ny bok så den kommer om ei uke! Ikke verst, ikke verst, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå