Quinden Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 Heisann kanskje feil forum, men er det noen som vet hvor de selger disse Dietorelledropsene. De med bare 2 kcal i hver bit. Er på slanker'n men skulle snopelysten komme i helga, så er det greit å være forberedt. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 De har dem på coop mega her hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 Narvesen selger dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 Mener jeg så de på 7-eleven i Hegdehaugsveien. Hvis ikke har man jo alltids Lacryl, kun 1 kcal pr stk... :D Og disse små riskakene til Uncle Bens (hvis de finnes lenger da...) er heller ikke så ille, mener det er 6-7 kcal pr stk. De fantes i hvertfall med sjokoladesmak, og da får man følelsen av å nesten spise sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. mars 2004 #5 Del Skrevet 5. mars 2004 Mix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mars 2004 Tusen takk for svar... ser ut til at helgen blir levelig likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mars 2004 #7 Del Skrevet 5. mars 2004 Igjen, har jeg lyst å påpeke dette med småspising. Det er akkurat slik småspising du bør prøve å kvitte deg med. 3 måltider for dagen og ingen småspising tror jeg er det beste om man vil disiplinere seg selv til ett bedre liv, med godt kosthold som grunnsten. But, hey, vi er alle forskjellige.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mars 2004 #8 Del Skrevet 5. mars 2004 ... og det er jo helg for søren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. mars 2004 #9 Del Skrevet 5. mars 2004 Og disse små riskakene til Uncle Bens (hvis de finnes lenger da...) er heller ikke så ille' date=' mener det er 6-7 kcal pr stk. De fantes i hvertfall med sjokoladesmak, og da får man følelsen av å nesten spise sjokolade.[/quote'] Nåja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 5. mars 2004 Igjen, har jeg lyst å påpeke dette med småspising. Det er akkurat slik småspising du bør prøve å kvitte deg med. 3 måltider for dagen og ingen småspising tror jeg er det beste om man vil disiplinere seg selv til ett bedre liv, med godt kosthold som grunnsten. But, hey, vi er alle forskjellige.. =) Ja, enig i det, jeg spiser 4-5små måltider pr. dag, men istedetfor å gå amok på sjokolade etc, så kan det være lurt å ha noe i huset til helgen, det er tross alt bedre med Dietorelle enn en stor melkesjokolade, men klarer jeg meg uten det også, så er det toppers. Helg er helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #11 Del Skrevet 6. mars 2004 Det finnes sikkert flere typer Dietorelle søtsaker. Jeg kjøpte meg to poser med myke jordbærkarameller på Spar sist helg. Aldri mer!. Ble sittende på do resten av natta med sterke magesmerter og diare. Mista flere liter vann. Årsaken er jo som kjent at de bruker kunstig søtningsmiddel ala det som brukes i diverse pastiller som Lacerol, Lacryl, Dent osv. Det var 50 gram i hver pose som inneholdt 150 cal. Kanskje jeg som har for ømfintlig mage..hva vet jeg. Karamellene er jo kjempegode, men jeg tør iallefall ikke prøve dem mer. Men nå reagerer jeg også hvis jeg spiser bare en pakke Lacryl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 6. mars 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 6. mars 2004 Det finnes sikkert flere typer Dietorelle søtsaker. Jeg kjøpte meg to poser med myke jordbærkarameller på Spar sist helg. Aldri mer!. Ble sittende på do resten av natta med sterke magesmerter og diare. Mista flere liter vann. Årsaken er jo som kjent at de bruker kunstig søtningsmiddel ala det som brukes i diverse pastiller som Lacerol, Lacryl, Dent osv. Det var 50 gram i hver pose som inneholdt 150 cal. Kanskje jeg som har for ømfintlig mage..hva vet jeg. Karamellene er jo kjempegode, men jeg tør iallefall ikke prøve dem mer. Men nå reagerer jeg også hvis jeg spiser bare en pakke Lacryl. Ja, det skal spises i normale mengder, ikke i store. Jeg fråtset noen for noen år siden og endte opp som deg, på posen stod det" Har lakserende virkning ved stort inntak - skikkelig slankeeffekt, for magen ble tømt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå