Gjest Mea Culpa Skrevet 24. januar 2009 #41 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) okei , jeg har ikke silikon men jeg syns at folk burde få lov å ta sine egne valg ! Jeg syns ikke det trenger å være noen spesiell grunn til at man skal få "lov" å ta silikon slik at det godkjennes av medmennesker ! Tragisk ? Vel, hvis man ikke liker det man ser i speilet og føler seg ukomfertabel mend sin naturlige kropp så blir det jo derimot ikke feil hvis man gjør noe med det slik at man liker det man ser speilet så jeg ville ihvertfall ikke kalt det tragisk ! Noen gutter liker silikon, andre gjør det ikke ! Det er vel ingen som har sagt at man ikke har lov til aa ta sine egne valg? Men det maa da vaere lov aa ha en mening om saken og lov til aa synes at det er tragisk. Jeg er i mot kosmetiske operasjoner som ikke er fysisk noedvendige, men det er jo selvsagt opp til den enkelte aa bestemme hva de vil gjoere med kroppen sin. Ellers saa vil jeg naa si at det er litt meningsloest aa spoerre "Hva syns gutta egentlig?". Menn er da ingen uniform gruppe der alle har samme mening saa man vil sannsynligvis faa like mange forskjellige svar som det er mannfolk. Men, men ... Endret 24. januar 2009 av Mea Culpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 24. januar 2009 #42 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg synes silikonpupper er flotte å se på. De blir jo (naturlig nok) veldig faste Det er imidlertid litt stusselig å tenke på at de ikke er ekte, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMann Skrevet 25. januar 2009 #43 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg hater silicon,tatoeringer og piercinger. MEN, hvis dama hadde hatt alvorlige psykologiske problemer pga puppene så hadde jeg ikke nektet henne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forstårikke Skrevet 12. desember 2011 #44 Del Skrevet 12. desember 2011 Det som er LOL er at mange gutter sier de liker naturlige bryster best, men når de selv søker opp etter damer med silikonbryster på nettet som de deler med gutta og sier at DEN DAMA DER ER DIGG! Da blir det litt vanskelig å tro dem påstanden om at naturlige bryster er diggest og penest. Er det virkelig ingen gutter som skjønner at dette virker litt MISVISENDE? og en smule hypocrit? Og når de fleste mannesider på ettet er bilder av nettopp damer med b ig fake boobs?? og hva er greia med at mange, inkludert dem selv, ville ha pult en dame med silikontits, men at det ikke er noe kjærestemateriale? hva slags ego uttale er detn beah, girls are objects. blir kvalm når faktisk en BRA gutt, klarer å presse fram en uttalelse som det.. og selv om dama har silikon, betyr det ikke at dama kan være fet for det. MEN fortsatt er naturlig best? So why do so many boys like to fuck them with fake tits? hvis det åpenlyst pirrer deres seksulle lyst, må det være NOE som apellerer dem? slutt å lyv. dere liker utseendet til silikontitsene,men hvis du tar på dem, får dere fnatt. Er jeg helt ute å kjører nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forstårikke Skrevet 12. desember 2011 #45 Del Skrevet 12. desember 2011 Skrev i en litt høy hastighet, så ble ikke hundreprosent riktig det jeg skrev! men håper budskapet kom frem likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå