Gå til innhold

Liten greie der nede

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sexologene forteller jo om kvinner som ikke kjenner knipene med fingrene, og da blir det vanskelig å vite om man bruker rett muskelgruppe.

Jeg er enig i at man ikke skal overdrive knipingen. Alt med måte. Men når man vet hvilken effekt det kan ha på egen orgasme, synes jeg jo det er merkelig at flere ikke gjør det. Det er kun snakk om et par minutter om dagen. Og når man vet at denne knipingen vil kunne gjøre at man har god sex med små peniser også, og at man dermed får fler å velge mellom, blir det jo enda mer merkelig. Synes nå jeg. ;)

Veldig tidskrevende er det ikke, nei. Men selv blir jeg veldig distrahert av å skulle knipe, må tenke over det jeg gjør. Klarer fint å knipe de øyeblikkene det er nødvendig uten at jeg trener hver dag lenger, men liker som sagt ikke hele tiden.

Men kan vel trene samme muskel? Ikke til å knipe riktignok, men til å løftes, slik at de treffer g-punktet bedre. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på karusellen at det der må være veldig individuelt. Noen jenter jeg har vært med har nevnt at pikken er litt for stor for de, mens andre syns den er akkurat passe. Så kommer spørsmålet om jenter er helt ærlige når man snakker om dette temaet da :)

Skrevet

Veldig tidskrevende er det ikke, nei. Men selv blir jeg veldig distrahert av å skulle knipe, må tenke over det jeg gjør. Klarer fint å knipe de øyeblikkene det er nødvendig uten at jeg trener hver dag lenger, men liker som sagt ikke hele tiden.

Men kan vel trene samme muskel? Ikke til å knipe riktignok, men til å løftes, slik at de treffer g-punktet bedre. :)

Det jeg har hørt er at flere sier at det etterhvert skjer veldig automatisk. Da slipper man å tenke over det og blir distrahert. Det er heller ikke snakk om å knipe gjennom hele akten. Men når man får den ekstra knipingen blir det helt himmelsk. Både for ham og henne. :bolledeig:

Alle menn bør også knipe. Det gir bedre ereksjoner, og som du sier kan man på en måte løfte den under akten slik at man innimellom får en bedre vinkel. I tillegg til at man har større kontroll på utløsningen. Men her gjelder også uttrykket alt med måte.

Skrevet

Det jeg har hørt er at flere sier at det etterhvert skjer veldig automatisk. Da slipper man å tenke over det og blir distrahert. Det er heller ikke snakk om å knipe gjennom hele akten. Men når man får den ekstra knipingen blir det helt himmelsk. Både for ham og henne. :bolledeig:

Alle menn bør også knipe. Det gir bedre ereksjoner, og som du sier kan man på en måte løfte den under akten slik at man innimellom får en bedre vinkel. I tillegg til at man har større kontroll på utløsningen. Men her gjelder også uttrykket alt med måte.

Mulig det, selv føler jeg ikke at det kommer automatisk selv etter å ha prøvd over lenger tid. Holder mednlitt innimellom, men trenger ikke å trene hver dag for å få til det.

Aldri hørt om at det gir bedre ereksjoner, interessant! Men da kan man vel konkludere med at begge parter kan trene om de er misfornøyd med sexlivet, ikke kun den ene? :)

Skrevet

Men da kan man vel konkludere med at begge parter kan trene om de er misfornøyd med sexlivet, ikke kun den ene? :)

Det ser jeg på hvertfall som en selvfølge at BEGGE parter gjør sitt for å bedre sexlivet.

Skrevet

Mulig det, selv føler jeg ikke at det kommer automatisk selv etter å ha prøvd over lenger tid. Holder mednlitt innimellom, men trenger ikke å trene hver dag for å få til det.

Aldri hørt om at det gir bedre ereksjoner, interessant! Men da kan man vel konkludere med at begge parter kan trene om de er misfornøyd med sexlivet, ikke kun den ene? :)

Det burde da være en selvfølge? Kommunikasjon, og de små øvelser som man vet fører til bedre sexliv vil da alltid være å anbefale i min bok. I en tråd som dette er det kvinnen som er misfornøyd med størrelsen, og den er det umulig å trene opp, uansett hva all denne internett-reklamen forteller oss. Da er det naturlig at man setter fokus på knipeøvelser.

Skrevet

Det burde da være en selvfølge? Kommunikasjon, og de små øvelser som man vet fører til bedre sexliv vil da alltid være å anbefale i min bok. I en tråd som dette er det kvinnen som er misfornøyd med størrelsen, og den er det umulig å trene opp, uansett hva all denne internett-reklamen forteller oss. Da er det naturlig at man setter fokus på knipeøvelser.

Det er jo ikke en selvfølge når du har skrevet tidligere i tråden at kun kvinnen kan gjøre noe om man er misfornøyd. Synes ikke det er naturlig at fokus faller på kniping, det er jo like lett å nevne at begge kan jobbe med det.

Men nå er vi vel ferdige med dette, kanskje.

Skrevet

Det er jo ikke en selvfølge når du har skrevet tidligere i tråden at kun kvinnen kan gjøre noe om man er misfornøyd. Synes ikke det er naturlig at fokus faller på kniping, det er jo like lett å nevne at begge kan jobbe med det.

Men nå er vi vel ferdige med dette, kanskje.

Misfornøyd med størrelse. Pikken blir ikke større av mannlige knipeøvelser. Så da er hun den eneste som kan gjøre noe med det at størrelsen er et problem.

Skrevet

Misfornøyd med størrelse. Pikken blir ikke større av mannlige knipeøvelser. Så da er hun den eneste som kan gjøre noe med det at størrelsen er et problem.

Ja, men da er det vel ikke noe problem å skrive at det viktigste er ikke størrelsen, men at han kan trene på å treffe g-punktet gjennom øvelser - som kan ha større verdi enn selve størrelsen.

Og jeg skrev forøvrig ikke mitt innlegg som svar på tråden, men en mann som latet som om alle vil at menn med små peniser like gjerne kan ta selvmord, mens vide damer har det så innmari lett, eller noe slikt.

Skrevet

Ja, men da er det vel ikke noe problem å skrive at det viktigste er ikke størrelsen, men at han kan trene på å treffe g-punktet gjennom øvelser - som kan ha større verdi enn selve størrelsen.

Og jeg skrev forøvrig ikke mitt innlegg som svar på tråden, men en mann som latet som om alle vil at menn med små peniser like gjerne kan ta selvmord, mens vide damer har det så innmari lett, eller noe slikt.

Når knipeøvelser fungerer som det gjør, ser jeg ikke noe grunn til å la være å oppfordre kvinner til å knipe. Spesielt ikke de som er misfornøyde med sine partneres størrelse. Hvorfor i alle dager skal kvinner være fritatt for ansvaret for god sex? Jo, alle menn bør også ta øvelser, men det påvirker ikke størrelsen og de kvinner som er misfornøyde uansett. Så da er det klart mer naturlig å komme med tips angående knipeøvelser, ikke sant?

Gjest Darthoven
Skrevet

Kvinner forstår seg ikke på mål. Jeg kan måle 20cm nøyaktig med to fingre..avstanden fra tommel til langefinger når jeg spriker er nøyaktig 20cm. Når jeg viser det til kvinner så tror de det er 10. Kjerringa mi trodde jeg hadde 16-17cm kuk, og når jeg lo og sa at den garantert bare er 13-14 så trodde hun ikke på meg. "Nei, den er myeee større! Den er jo diger!". Målte den til max 13. Så slapp av guttepjokker, kvinner tror at 15 er 20 og 12 er 17.

• Liker 1
Skrevet

Når knipeøvelser fungerer som det gjør, ser jeg ikke noe grunn til å la være å oppfordre kvinner til å knipe. Spesielt ikke de som er misfornøyde med sine partneres størrelse. Hvorfor i alle dager skal kvinner være fritatt for ansvaret for god sex? Jo, alle menn bør også ta øvelser, men det påvirker ikke størrelsen og de kvinner som er misfornøyde uansett. Så da er det klart mer naturlig å komme med tips angående knipeøvelser, ikke sant?

Nei, det er ingen grunn til å la våre å oppfordre til det, men hvorfor i alle dager skal menn være fritatt ansvaret for god sex? Det går begge veier, men at menn kan gjøre øvelser blir nevnt betraktelig sjeldnere.

Det forandrer ikke størrelsen, men sexen, som alle oppegående kvinner burde merke med mindre de er fiksert på størrelse.

Nei, jeg ser ikke logikken, så der er vi uenige.

Skrevet

Nei, det er ingen grunn til å la våre å oppfordre til det, men hvorfor i alle dager skal menn være fritatt ansvaret for god sex? Det går begge veier, men at menn kan gjøre øvelser blir nevnt betraktelig sjeldnere.

Det forandrer ikke størrelsen, men sexen, som alle oppegående kvinner burde merke med mindre de er fiksert på størrelse.

Nei, jeg ser ikke logikken, så der er vi uenige.

Jeg har da ikke fritatt menn for ansvaret. Men er kvinnen misfornøyd med størrelsen, og hun er den eneste som kan gjøre noe med det, vil jeg selvsagt råde henne til å ta noen små knipeøvelser. Ikke gi henne råd om å få mannen til å ta noen øvelser som allikevel ikke gjør pikken hans større.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har da ikke fritatt menn for ansvaret. Men er kvinnen misfornøyd med størrelsen, og hun er den eneste som kan gjøre noe med det, vil jeg selvsagt råde henne til å ta noen små knipeøvelser. Ikke gi henne råd om å få mannen til å ta noen øvelser som allikevel ikke gjør pikken hans større.

Virker som om du overser det jeg skriver, så da kan vi like gjerne si at denne diskusjonen er ferdig.

Skrevet

Jeg må jo bare kommentere denne tråden også.. Og igjen slå et slag for dypere seksuelle opplevelser. :-)

Det finnes alternativer til friksjonsbasert sex (som jo bare er for nybegynnere :D). Størrelsen har mindre å si dersom du ikke bruker friksjon til å kjenne den andre men faktisk kenner inn og deler den seksuelle energien. Det finnes også muligheter for å helt natrulig få en lengre penis for de som sliter med dette problemet. Jeg har en venninne, Maja, som gjør en behandling hun kaller for cock dearmoring - du finner henne her http://thenewtantra.com/the-team/maya - hun har en helt unik erfaring og kommer absolutt nabefalt.

Det finnes også alternativ til knipeøvelser damer. Jeg mener bestemt at sexologene er på ville veier her og de fleste lærer mer ut fra boka enn fra praktisk erfaring. Selv har jeg fått min vagina dearmorer (en triggerpunktmassasje som tar ut spenninger i vagina) og nå føler jeg allt som skjer der nede enten det er en stor eller en liten kuk. Jeg har også en venn som er fantastisk bra til å utføre dette - http://thenewtantra.com/the-team/bodhi Jeg håper at han kan komme til norge i løpet av våren og lære bort sine ferdigheter - dette har vært livsendrede for meg og jeg vil gjerne dele med så mange som mulig. :)

Skrevet (endret)

Feil! Forholdet med mellom pekefinger, og ringfinger kan fortelle hvor stor pikken din er. Da forholdet mellom pekefinger og ringfinger er basert på hvor mye testosteron du har i kroppen. Str, på pikken har noe med hvor mye testosteron du har i kroppen. Så teoretisk sett, har du en lang ringfinger i forhold til pekefinger har du også større pikk.

Har jeg stor eller liten?

post-52498-0-36962500-1354018249_thumb.j

Endret av pressplay
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...