Gå til innhold

Liten greie der nede

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

For mange hjelper det lite/ingenting å knipe.

Stort sett alle kvinner kan ha stor glede av å knipe. Fungerer det ikke, gjør man det som oftest feil. Latskap er ikke særlig attraktivt i senga. ;)

For øvrig er det INGEN kroppsdeler annet enn penis selv, som kan gi en indikasjon på hvor stor penis er.

Endret av Bandit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg liker en person (syns han er sjarmerende, smart, morsom etc), så syns jeg sexen er deilig uansett str på penis :) Nettopp grunnet det faktum at jeg liker han/er betatt av han.

• Liker 2
Skrevet

Stort sett alle kvinner kan ha stor glede av å knipe. Fungerer det ikke, gjør man det som oftest feil. Latskap er ikke særlig attraktivt i senga. ;)

Regner med at du ikke har eksakte tall på hvor mange kvinner som kniper og får utbytte av det, og antallet som kniper og får lite - eller ingenting ut av det. Men jeg kan si såpass at jeg har lest enormt mange tråder der folk klager over at de får lite ut av knipingen.

Det er også relativt vanskelig å gjøre galt så lenge du vet hvilken muskel det gjelder, enten så strammer du den, eller ikke.

Hva har latskap med saken å gjøre?

Skrevet

Regner med at du ikke har eksakte tall på hvor mange kvinner som kniper og får utbytte av det, og antallet som kniper og får lite - eller ingenting ut av det. Men jeg kan si såpass at jeg har lest enormt mange tråder der folk klager over at de får lite ut av knipingen.

Det er også relativt vanskelig å gjøre galt så lenge du vet hvilken muskel det gjelder, enten så strammer du den, eller ikke.

Hva har latskap med saken å gjøre?

Når sexologer kan skrive lange avhandlinger om effekten, så setter jeg meg min lit til den. Og jeg har selv kjent effekten, så jeg er en troende, helt klart.

Sexologene sier jo selv at dersom man ikke får noe ut av knipingen, så er det oftest fordi man gjør øvelsen feil. Mange er nødt til å knipe over tissestrålen gjentatte ganger for å sikre seg at de gjør øvelsen rett. Så det er kanskje ikke så enkelt som man skulle tro?

Latskap hindrer trening, har jeg hørt. :ler:

Skrevet

Enda en tråd om liten penis.....

Uansett, hvis du ikke tolerer at han har "liten" penis, så fortjener du han ikke. Gjør det slutt med han. Han fortjener en som kan være grei med han selvom han har en tiss på 11 cm. Jeg syntes synd på gutta som får dette her. Jeg har BARE gode ting å si om peniser i størrelsen fra 10-15 cm....... Men det er kanskje fordi jeg bidrar litt mer selv?

Og jeg syntes kniping er viktig.

Anonym poster: 0f69573b4516d020928ed9498fcbd8a9

Gjest snoopy_93
Skrevet

penis må være så svær at man revner nedentil for at den skal være ok å pule.

:opplyser::sarkasme:

Skrevet

Når sexologer kan skrive lange avhandlinger om effekten, så setter jeg meg min lit til den. Og jeg har selv kjent effekten, så jeg er en troende, helt klart.

Sexologene sier jo selv at dersom man ikke får noe ut av knipingen, så er det oftest fordi man gjør øvelsen feil. Mange er nødt til å knipe over tissestrålen gjentatte ganger for å sikre seg at de gjør øvelsen rett. Så det er kanskje ikke så enkelt som man skulle tro?

Latskap hindrer trening, har jeg hørt. :ler:

Det ville ikke jeg gjort. Hvordan har de testet dette? Vil tro det er vanskelig å utføre en ordentlig test av dette, der det vises at alle - eller i hvertfall mesteparten får utbytte av slik trening.

Jeg benekter derimot ikke at det kan, og for mange vil hjelpe. Men hvor mye tror jeg fortsatt varierer sterkt, og jeg tviler ikke på at enkelte ikke føler merkbar forskjell.

Det kan kanskje være slik at man må prøve seg ltt frem før man finner riktig muskel, men det er jo ikke verre enn å putte en finger inn, knipe, og kjenne om du merker det. Når man først har funnet den kan jeg ikke forstå at man kan gjøre feil.

Men er det slik at man er lat om man ikke gidder å gjøre knipeøvelser hver dag? Så lenge hun tar like mye intiativ og er like aktiv under sexen, skal man bli sett på som lat om ikke gidder å trene utenom også?

Skrevet

penis må være så svær at man revner nedentil for at den skal være ok å pule.

:opplyser::sarkasme:

Nehei!! Den må være fem cm lengre enn det også.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Den skal være så lang at du kan stikke den i musa og hun kan fremdeles gi deg en blowjob.

Skrevet

Det ville ikke jeg gjort. Hvordan har de testet dette? Vil tro det er vanskelig å utføre en ordentlig test av dette, der det vises at alle - eller i hvertfall mesteparten får utbytte av slik trening.

Jeg benekter derimot ikke at det kan, og for mange vil hjelpe. Men hvor mye tror jeg fortsatt varierer sterkt, og jeg tviler ikke på at enkelte ikke føler merkbar forskjell.

Det kan kanskje være slik at man må prøve seg ltt frem før man finner riktig muskel, men det er jo ikke verre enn å putte en finger inn, knipe, og kjenne om du merker det. Når man først har funnet den kan jeg ikke forstå at man kan gjøre feil.

Men er det slik at man er lat om man ikke gidder å gjøre knipeøvelser hver dag? Så lenge hun tar like mye intiativ og er like aktiv under sexen, skal man bli sett på som lat om ikke gidder å trene utenom også?

Det er ikke lett å finne riktig muskel når man ikke kjenner en finger inni seg. Da må man gå tilbake til det å knipe strålen. Det kan ta litt tid å finne ut av det, sies det, men om man gjør det rett, får man som oftest veldig mye igjen for det.

Jeg vil si det slik at dersom man ikke er fornøyd med sexlivet sammen med partner, og man er den eneste i forholdet som faktisk kan gjøre noe med det med noen enkle øvelser som kun tar noen minutter hver dag, så er det latskap om man velger å la være.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Nehei!! Den må være fem cm lengre enn det også.

Selvfølgelig! Hva tenker jeg med?! :klaske:

Skrevet

Selvfølgelig! Hva tenker jeg med?! :klaske:

Jeg tilgir deg for denne gang. Men neste gang vil jeg ikke ha flere feil!

Skrevet

Du er ikke riktig klok i hode, håper han dumper deg.

"Buuhuuuhuuuu, pikken er ikke 25cm lang, DUMPEMATERIALE!"

Anonym poster: 6f8e0118654bba56ec8bd2a034db7a87

• Liker 1
Skrevet

Folk sier str ikke har noe å si, men hallo,ikke kom å si at sexen er bra om man ikke engang kjenner at den er der!

Forholdet skulle vært VELDIG bra på andre måter for at jeg skulle stått ut med det.

Helt enig, det må være lov å stille krav til partneren! Kvinner som ikke har perfekt sprettrumpe er f.eks helt uaktuell for meg. Vi må tørre å si disse tingene!

Skrevet

*DUST*

Håper han er en bra mann! For du fortjener definitivt ikke han!

Det handler mer om hvordan han bruker den enn hvor lang den er!

Skrevet

Det er ikke lett å finne riktig muskel når man ikke kjenner en finger inni seg. Da må man gå tilbake til det å knipe strålen. Det kan ta litt tid å finne ut av det, sies det, men om man gjør det rett, får man som oftest veldig mye igjen for det.

Jeg vil si det slik at dersom man ikke er fornøyd med sexlivet sammen med partner, og man er den eneste i forholdet som faktisk kan gjøre noe med det med noen enkle øvelser som kun tar noen minutter hver dag, så er det latskap om man velger å la være.

Hvem kjenner ikke en finger inni seg? Ta to da?

Men uansett - har skjønt hva du vil frem til. Både enig og uenig, men ferdig med det.

Er forøvrig enig i det siste. Synes dog krav om knipeøvelser er forbeholdt de som er misfornøyd med sexlivet. Virker som en ny trend, at man blir sett på som lat og 'livløs' om man ikke kniper i vei i timesvis, til tross for at man var fornøyd med sex uten kniping tidligere. ;)

Skrevet

Hahaha for noe tull, han jeg driver med har ganske små hender, men kan ikke si det samme om det han har mellom beina, altså..

Skrevet

Hvem kjenner ikke en finger inni seg? Ta to da?

Men uansett - har skjønt hva du vil frem til. Både enig og uenig, men ferdig med det.

Er forøvrig enig i det siste. Synes dog krav om knipeøvelser er forbeholdt de som er misfornøyd med sexlivet. Virker som en ny trend, at man blir sett på som lat og 'livløs' om man ikke kniper i vei i timesvis, til tross for at man var fornøyd med sex uten kniping tidligere. ;)

Sexologene forteller jo om kvinner som ikke kjenner knipene med fingrene, og da blir det vanskelig å vite om man bruker rett muskelgruppe.

Jeg er enig i at man ikke skal overdrive knipingen. Alt med måte. Men når man vet hvilken effekt det kan ha på egen orgasme, synes jeg jo det er merkelig at flere ikke gjør det. Det er kun snakk om et par minutter om dagen. Og når man vet at denne knipingen vil kunne gjøre at man har god sex med små peniser også, og at man dermed får fler å velge mellom, blir det jo enda mer merkelig. Synes nå jeg. ;)

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke påstå å si at jeg vet hvor stor effekt det gir på kvinnen å kunne knipe, men det jeg vet er at kvinner som vet å bruke musklene der i løpet av et samleie, gir MEG et mye bedre samleie hvertfall. Er ganske så stor forskjell på en kvinne som er flink til å bruke kniping under sex, og ei som ikke gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...