Gjest Bandit Skrevet 20. november 2012 #21 Skrevet 20. november 2012 Enig i at man ikke skal legge mye i grisepraten til gutta seg imellom. Det er som oftest ikke mer enn tull og tøys, og gjenspeiler sjeldent hvordan en mann er ellers. Det er jo også mange kvinner som oppfører seg totalt forskjellig sammen med venninnene og sammen med kjæresten. 1
MrSmith Skrevet 20. november 2012 #22 Skrevet 20. november 2012 Manneprat kaller vi det, og er egentlig mest et tegn på det motsatte. De som har seg, har andre ting å holde på med .
womenwomen Skrevet 20. november 2012 #23 Skrevet 20. november 2012 Jeg bare spør. Har overhørt en samtale med en mann jeg trodde var veldig uskyldig, som snakket om hvor mye han skulle likt og feid over sekretæren på jobben. Anonym poster: 01edfd5949d5d328eda9e573c7529f06 ok ! Så da er han en gris mener du ??? Hva er jeg da ? " en kvinnelig mini-gris " kanskje ? Det er to spesielle menn som jeg digger tanken på å knulle med. Hver gang jeg ser dem blir jeg utrolig knullesyk...og kåt. Og jeg kan ikke noe for det....er bare kroppen min som blir sulten av å se dem.... Det finnes mange kvinnelige mini-griser også ...he he
timido Skrevet 20. november 2012 #24 Skrevet 20. november 2012 Litt liknende spørmsål. Er det mange gutter som kan finne på å lure ei jente til å tro at det er noe mer mellom dem for å ha kontinuerlig tilgang til sex?
Tidus Skrevet 20. november 2012 #25 Skrevet 20. november 2012 (endret) Litt liknende spørmsål. Er det mange gutter som kan finne på å lure ei jente til å tro at det er noe mer mellom dem for å ha kontinuerlig tilgang til sex? Tusenvis. Sikkert hundretusenvis. Edit: Millioner verden over. Endret 20. november 2012 av Tidus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå