Gå til innhold

Er alle menn griser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare spør. Har overhørt en samtale med en mann jeg trodde var veldig uskyldig, som snakket om hvor mye han skulle likt og feid over sekretæren på jobben.

Anonym poster: 01edfd5949d5d328eda9e573c7529f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonym poster: f47ba6641c94663f345272973eb39d9b

• Nyttig 1
Skrevet

Ja de er noen store griser hele gjengen.

Anonym poster: 800bb07e25edd38f7a6daa9b732b14a7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Nei menn er aper, en del av orderen Primater, Griser er hovdyr som er ganske anderldes sånn evolusjonært sett.

Nå skal det sies at pga. div grunner er deler av anatomien til griser ganske lik menn(og kvinner) Men det er ikke slik at griser har mer likheter med menn enn kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Ja, for vi kvinner prater ALDRI om menn som sexobjekter........(!)

Skrevet

for en deilig tanke, feid over sekretæren :D

Anonym poster: 7de3ce96fbe3b91f4c15b36be0159375

Skrevet

Liker du ikke grisekjøtt, ts? Det som er så godt da.

Anonym poster: 1a69f57e2df07a82e0dc22d5188d154e

Skrevet

Hvorfor er han en gris? Er det måten han ordlegger seg på? Ønsket om å ligge med sekretæren? Kanskje sekretæren er fin, da? Send gjerne et bilde av henne min vei, kan godt tenkes at jeg òg hadde nytt å feid over henne til tross for at jeg er kvinne. ;)

• Liker 1
Skrevet

Vi liker å pule, men det gjør vel kvinner òg?

• Liker 1
Skrevet

Alle mennesker er griser.

Anonym poster: ab753bf63691f086a69e5413c75fd97f

• Liker 1
Skrevet

Alle mennesker har seksuelle følelser. Også de uskyldige.

Anonym poster: fc1bb75e71a4e4b8d9b1b705e7774965

Skrevet

Jeg kjenner også en uskyldig og ordentlig mann, men på en festival hadde han prøvd å kysse en jente og brukte masse pick-up lines for å få damer.

Så ja, alle menn er noen griser.

Anonym poster: 21ba1c5e208133474d83af35a068545c

Skrevet

Jeg kjenner også en uskyldig og ordentlig mann, men på en festival hadde han prøvd å kysse en jente og brukte masse pick-up lines for å få damer.

Så ja, alle menn er noen griser.

Men er det å tenke på sex og det å ha lyst på sex det samme som å være en gris? Er det slik at "uskyldige" menn ikke skal få dyppe løken?

• Liker 2
Skrevet

Men er det å tenke på sex og det å ha lyst på sex det samme som å være en gris? Er det slik at "uskyldige" menn ikke skal få dyppe løken?

Jada, for jeg var helt oppriktig når jeg skrev innlegget.

For sikkerhets skyld, jeg var ironisk.

Skrevet

Mannfolk kan få være så store i kjeften de bare vil, sjåvinistiske og hele pakken. Så lenge det er de imellom, og egentlig ikke gjenspeiler hvordan de egentlig behandler kvinner. Gutter/menn er store i kjeften når de tror de bare er gutta imellom.

La de tøffe seg med gutta, etterpå kan de få komme hjem og vaske, rydde og massere føtter.

• Liker 2
Skrevet

Mannfolk kan få være så store i kjeften de bare vil, sjåvinistiske og hele pakken. Så lenge det er de imellom, og egentlig ikke gjenspeiler hvordan de egentlig behandler kvinner. Gutter/menn er store i kjeften når de tror de bare er gutta imellom.

La de tøffe seg med gutta, etterpå kan de få komme hjem og vaske, rydde og massere føtter.

Hah, dominant much? ^^

Skrevet

Hah, dominant much? ^^

Satt litt på spissen, får ikke sånn SØRVIS hver dag :) Men hvorfor skal jeg bry meg om hva han sier når han er med kompissene sine så lenge han er snill med meg, og behandler kvinner med respekt når han møter de ?

• Liker 1
Skrevet

Satt litt på spissen, får ikke sånn SØRVIS hver dag :) Men hvorfor skal jeg bry meg om hva han sier når han er med kompissene sine så lenge han er snill med meg, og behandler kvinner med respekt når han møter de ?

Sant :) De aller fleste tuller jo bare når de er med kompiser uansett :)

• Liker 1
Skrevet

Manneprat kalles det.Ikke noe å dømme folk for. De uttaler seg kanskje på en litt ekkel og grisete(høhø)måte, men det betyr som regel ikke noe mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...