Ciara Skrevet 19. november 2012 #1 Del Skrevet 19. november 2012 Hei! Driver og rydder i forsikringene mine (skal samle familiens forsikringer ett sted) nå og lurer på reiseforsikring. Tidligere har jeg hatt helårs reiseforsikring, men de siste årene har jeg droppet det. Årsaken er jeg har vært forsikret på enkeltreiser dersom reisene har blitt betalt med bankkort (DnB). Med helårs reiseforsikring er man også forsikret på småturer innenlands, men er dette nødvendig egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. november 2012 #2 Del Skrevet 19. november 2012 Tja, jeg har ved flere anledninger fått behov for sånn "gå ut døren så er du forsikret" reiseforsikring. Briller som knekker, lommebok som blir stjålet etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. november 2012 #3 Del Skrevet 19. november 2012 Sier meg enig med Silfen, har du en annen forsikring som sikrer deg og eiendelene dine mens du er på bussen, på butikken osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå