sinicola Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Har lyst på en utdannelse innen interiør/design, men lurer på et par ting: -Jeg har hørt at en Mi-utdannelse ikke er særlig attraktiv for en eventuell arbeidsgiver, noen som har erfaringer her? -Er Mi en bra skole?(verdt pengene) -Finnes det andre, lignende utdannelser i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=69020& Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinbukk-jenta Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg går interiør ved MI nå, og syns det er en skikkelig møkka-skole! Lite undervisning, lite oppfølging og absolutt ikke verdt pengene!! Synes du skal velge et annet alternativ til skole hvis du har muligheten til det. Hørt at det er en fin interiør-skole i Tønsberg som er ganske ny, men kjenner ingen som har erfaring med denne. Men gjør deg selv en tjeneste, og ikke kast bort 60000 på MI, det vil du nok angre på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2004 Takk for svar Regner med det er idefag-skolen du tenker på, noen som har gått der da? Maser fælt nå, jeg vet det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå