Gå til innhold

Menn, fitter og slikking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn, helt ærlig, tenker dere noenganger over hvor stygge fitter er når dere slikker en dame? Eller spiller det ingen rolle hvordan det ser ut der nede? Har dere noen gang blitt mindre kåt av å se hva dama har mellom beina?

Anonym poster: 5d39939d2ce4de8c9e753fe8e4f89d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett en del skrev på ganske nært hold, men den tanken har aldri slått meg. At noen damer går rundt og tenker på at de er stygge mellom bena er det først nå i det siste jeg har fått med meg. I det hele tatt er det helt fremmed for meg å skulle tenke at en dame er stygg nedentil.

Det eneste som har gjort meg mindre kåt, som i å miste lysten totalt, skyldes dårlig hygiene.

Ellers setter jeg stor pris på litt frisering, foretrekker det foran helt smooth og frittvoksende, uten at jeg dermed syns at de to andre byr meg i mot. Blir som at jeg foretrekker sjokoladekake, men spiser gjerne bløtkake og eplekake om det er det som tilbys.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kona sitt akkuratt som det er. Det er jenta som jeg liker og da liker jeg alt. Skrevet bestemmer ikke mine følelser over jenta.

Hadde vel foretrekt litt firsering i forhold til helt glatt. Må ha litt hår der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn, helt ærlig, tenker dere noenganger over hvor stygge fitter er når dere slikker en dame? Eller spiller det ingen rolle hvordan det ser ut der nede? Har dere noen gang blitt mindre kåt av å se hva dama har mellom beina?

Anonym poster: 5d39939d2ce4de8c9e753fe8e4f89d50

Stygge fitter? Er du en mann? Og har du studert penisen,så er den faanmeg ikke mye pen den heller.

Kutt ut ordet fitte og få inn litt respekt for kvinneorganet.Så vil du nok merke at musa til dama er vakkert,opphissendes og herlig.

Anonym poster: bd296b668245f27a32f8f9ed9c824949

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygge fitter? Er du en mann? Og har du studert penisen,så er den faanmeg ikke mye pen den heller.

Kutt ut ordet fitte og få inn litt respekt for kvinneorganet.Så vil du nok merke at musa til dama er vakkert,opphissendes og herlig.

Anonym poster: bd296b668245f27a32f8f9ed9c824949

TS her, nei, jeg er ikke mann. Jeg har selv en fitte, og ja, jeg synes den er stygg. Rar farge, store indre kjønnslepper, lang klitoris. Ting henger og slenger. Det ligner mer på et kjøttetende romvesen enn noe man får lyst til å slikke på.

Men så kan det jo hende menn ser det hele helt annerledes. Det er derfor jeg spør!

Synes forøvrig ikke fitte er et "respektløst" ord. Det er verken bedre eller verre enn mus, ihvertfall på dialekten min (må vi virkelig ha nok en slik diskusjon her?).

Anonym poster: 5d39939d2ce4de8c9e753fe8e4f89d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...