AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg trenger sånne enkl nøkkelringer av denne typen: http://www.staplesbutikken.no/regnskap-blanketter-sikring/nokkel-og-las-organisering/nokler-laser-og-tilbehor/nokkelring-m-skrivefelt-ass-farge-6-stk Altså billige, og mulig å skrive på dem. Men finner jeg dem noe annet sted enn Staples? Noen som vet om f.eks. Nille eller andre kjeder som selger disse? Skal ut et par raske ærender i lunsjen i morgen, så jeg har ikke tid til å løpe rundt og lete på flere butikker. Hadde vært kjekt om noen visste at "Jepp, disse selges på ... ". Anonym poster: 39a01a48eed2b5c590a346f9ef44ec70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #2 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg er ganske sikker på at jeg har kjøpt mine på Claes Ohlsson. Anonym poster: d32a346a5b0b631540887138ff15a366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 19. november 2012 #3 Del Skrevet 19. november 2012 Tror jeg må være litt trøtt. Jeg leste overskriften "Enkle nøkkelringer med skiveFEIL".... Var letter forvirret da jeg klikket inn på tråden :/ Fant disse på Bil Tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. november 2012 #4 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Edit: tenkte på andre nøkkelringer. Endret 19. november 2012 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå