Gå til innhold

Gir, men får aldri noe tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og for å være ærlig, jeg ville ikke vært sammen med noen som ikke lot meg suge han!

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

haha, men det ordner seg sikkert for deg. Er jo som med alt annet man lærer seg å like deg.

Nei, men da er det jo like greit, eller?

Du bestemmer jo selv hvem du vil være sammen med, men nei jeg synes faktisk at du er kjip om du sier "suger du meg ikke så går jeg fra deg"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, men det ordner seg sikkert for deg. Er jo som med alt annet man lærer seg å like deg.

Du bestemmer jo selv hvem du vil være sammen med, men nei jeg synes faktisk at du er kjip om du sier "suger du meg ikke så går jeg fra deg"

Altså, nå hadde jeg funnet ut av dette FØR jeg ble sammen med noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en fyr som ikke likte å gjøre det, gjorde det veldig sjeldent, hjalp lite med hinting, mas, å være direkte osv. Det lå ikke for han.

Jeg orker det ikke i lengden, han var egoistisk på andre områder også, og andre ting selvfølgelig som gjorde at han ikke var noen verdig livspartner.

Men jeg forstår deg veldig godt TS, særlig når du liker det så godt, og han ikke - da blir det en stort gap mellom hva man ønsker og forventer - og faktisk får.

Vil råde deg til å tenke nøye gjennom om han er mannen for deg.

Anonym poster: 1c5b23e9700328f0619f71bec634d2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en fyr som ikke likte å gjøre det, gjorde det veldig sjeldent, hjalp lite med hinting, mas, å være direkte osv. Det lå ikke for han.

Jeg orker det ikke i lengden, han var egoistisk på andre områder også, og andre ting selvfølgelig som gjorde at han ikke var noen verdig livspartner.

Men jeg forstår deg veldig godt TS, særlig når du liker det så godt, og han ikke - da blir det en stort gap mellom hva man ønsker og forventer - og faktisk får.

Vil råde deg til å tenke nøye gjennom om han er mannen for deg.

Anonym poster: 1c5b23e9700328f0619f71bec634d2c9

Jeg er fortsatt så ung at jeg lever for nuet, så jeg har ikke tenkt på noen livspartner ennå. Akkurat nå lever jeg for sommerfuglene i magen.

Men det er fint å høre andre synspunkt og jeg hadde nok heller ikke klart å leve med en partner som ikke ville gi meg like stor nytelse som jeg vil gi han resten av livet. Det blir på en måte et lite ønske som aldri blir oppfylt i det vi nærmer oss senga.

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med en som ikke slikket meg. Han unnskyldte seg med at det kom utflod derifra når jeg gikk gravid, derfor ville han ikke. Da jeg senere hadde født ville han ikke da heller, i tilfelle jeg skulle begynne å få utflod igjen? Hallo! Jeg dusjet og vasket meg og gikk mot han, helt rein, men han snudde seg vekk i avsky. Trodde det var meg det var noe i veien med. Men alle de andre kjærestene jeg har hatt etter han elsket å slikke meg, og elsket smaken av meg., Så det var nok bare han som ikke likte fittesmak!

Anonym poster: 559e9bdb399b87f6e7d204a9393e4c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...