Gå til innhold

Veninner i Oslo

Lurt smil

Anbefalte innlegg

Hei !

Lurte på om det er flere enn meg som kunne tenke seg flere Veninner i Oslo ?

Jeg er 27 år og ønsker nye Veninner som ikke har barn og som bor i Oslo Og som har tid og lyst til og finne på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

26 år og fra Oslo her :) Jeg har tidligere i år fått masse gode venninner gjennom kg :) Jeg er med på å finne på noe en dag og introduserer deg gjerne for de andre kg-venninnene mine :)

Bare å sende en personlig melding :)

Endret av EtraM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei! Jeg vil gjerne være din venn.. :) Jeg er 27 år, bosatt i Oslo. På vei ut av et langvarig, skrantende forhold, og kan ikke skryte på meg det største nettverket merker jeg nå. Så det hadde vært hyggelig med noen nye venninner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg stikker innom her for å si at jeg gjerne blir med å treffer noen, jeg kjenner at det har blitt altfor lite sosialt i det siste, og alle er så opptatt :gjeiper:

Nå er det ikke sikkert jeg rekker så mye før jul, men over nyttår blir jeg gjerne med på noe. Jeg er forøvrig 28, bor sentralt i Oslo og er singel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Har alltids tid til å treffe nye folk, så om noen av dere har noe gående på PM, så invitér meg gjerne :)

Er 26, bor sentralt i Oslo, studerer og jobber, og setter pris på kafébesøk like mye som en fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...