Gå til innhold

Når far er fraværende...


xinnia

Anbefalte innlegg

Sitat slettet, mod.

Det jeg observerer er at flere menn gir fanden i å treffe sine barn (pga de har ny kone og nye barn), enn at kvinner samboterer samvær. Mange barn der ute som stilltiende godtar at pappa har nye familie pga de forstår at han er ikke interessert i dem mer.

Endret av Sulosi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser fram til tilsvarende straffesjanksjoner for fedre som unndrar seg forsørgerplikten og som nekter samvær! Mon tro hvem det blir flest av i Undragelsesfengselet?

amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemmer så beleilig det at mange menn bare skaffer seg ny familie og gir blanke i den gamle, de vil ikke en gang betale på barna sine, hvertfall ikke se dem.. Hva med bidragsgjelden som menn skylder? Når har du tenkt å snakke om det?

Du er utrolig ensporet i tankegangen din. Mener du seriøst at ingen mødre er grufulle mødre som saboterer samvær og bare er ute etter mest mulig bidrag? Da er du utrolig naiv.

Jeg har en slik snyltende og ubrukelig mamma. Hun saboterte og ødela i årevis før hun til slutt fant en ny mann og da leverte hun meg til pappa og dro sin vei. Hun betalte aldri en krone i bidrag og hun satt heller inne enn å gi han en krone. Hun mente at han ikke fortjente bidrag. Jeg er nå voksen og har fått tak i saksdokumenter fra den gangen fordi jeg var nyskjerrig. Min far betalte den gangen over 8000 i bidrag til henne. Han betalte til samme dato hver måned uten å mukke, men da han skulle hente meg til samvær hadde hun tatt med meg avgårde.

Så saken er at det finnes også ubrukelige, snyltende mødre, men meningen blandt de fleste er at mødre er mødre og vil alltid gjøre det beste for barnet sitt, mens fedre bare vil være med sin nye familie. For noe drittpreik. Det finnes alle mulige kombinasjoner der ute så det går ikke ann å lage en diskusjon om dette fordi alle saker og alle forhold er ulike.

Anonym poster: b0c0ccd79316247b390e29be85d5bb5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...