Gå til innhold

Hvem vinner norske talenter 2012?


Brimi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, nei. Hu som kom videre :) Flink for all del, men jeg syns hun hadde litt dårlig engelsk uttale og at det var litt falskt når hun holdt den lange tonen.

Uansett.. Fortsatt skuffa over at Carl ikke kom videre. Håper vi får se mer til han! Og Juice :)

Tror jeg er litt partisk selv, fordi jeg har elsket alle sangene hun har synget hittil :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Også syns jeg det er litt dumt at det er 2 sangere med. Føler de kan få sjansen sin i Idol eller X-factor, mens de andre har jo bare denne konkurransen å delta i.

Anonym poster: 0f0a2a2d617112363980b1eaa344a718

Idole er for pop. Et program der de skal forme en person til en "popstjerne". Jeg synes det er helt greit at en visesanger og operasanger er med på norske talenter. De hadde ikke passet inn i et slik konsept som idol.

Men av de som er der nå, håper jeg han visesangeren, selvom jeg er veldig overasket over at han er i finalen. Ikke fordi at ikke er flink altså, for det er han.

ble ikke så overrasket, lokalsamfunnet her har virkelig mobilisert for han, forunder meg ikke at han vinner hele dritten. Men han er jo veldig flink og da, så jeg synes han fortjener å vinne!:)

Anonym poster: 56c6b12500e723c0e1a9e955a9fb231e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke så overrasket, lokalsamfunnet her har virkelig mobilisert for han, forunder meg ikke at han vinner hele dritten. Men han er jo veldig flink og da, så jeg synes han fortjener å vinne! :)

Anonym poster: 56c6b12500e723c0e1a9e955a9fb231e

Og forresten, hvis dere vil høre mer av Anders, sjekk ut; Slim Void! (eller Tefeilles) på youtube

Anonym poster: 56c6b12500e723c0e1a9e955a9fb231e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...