Gå til innhold

Hvem vinner norske talenter 2012?


Brimi

Anbefalte innlegg

Edit: Redigerte overskriften, for norske talenterfinalen går jo neste fredag xD

Nå som jeg har din oppmerksomhet da, hvem håper du vinner?

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper og tror hun lille jenta med det lange håret som sang "Over the rainbow" og en sang til i forrige program. Hun skilte seg hvertfall ut fra alle de andre som synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes det er en tragedie at Carl og Juice gikk ut idag! Nå er det ikke så nøye om jeg ikke får med meg finalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en tragedie at Carl og Juice gikk ut idag! Nå er det ikke så nøye om jeg ikke får med meg finalen...

Enig! Også syns jeg det er litt dumt at det er 2 sangere med. Føler de kan få sjansen sin i Idol eller X-factor, mens de andre har jo bare denne konkurransen å delta i.

Anonym poster: 0f0a2a2d617112363980b1eaa344a718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig enig med mange i at det er kjipt at det er så mange sangere, men hun Stine som er med i år synger jo klassisk, og det er jo ikke akkurat noe å troppe opp på Idol med.

Har ikke fulgt så mye med i år, men likte Juice sin opptreden i går og skulle gjerne sett de videre.

Anonym poster: d45e6a3f28311d2dcbf5f1e5238074fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Han ene fyren som gikk videre i går, han visesangeren (?) Han synger bra, skriver bra osv men det var jo folk der som hadde et bedre talent? Ikke at jeg har greie på det altså. Men synes bare han er så "usynelig" på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ene fyren som gikk videre i går, han visesangeren (?) Han synger bra, skriver bra osv men det var jo folk der som hadde et bedre talent? Ikke at jeg har greie på det altså. Men synes bare han er så "usynelig" på en måte.

Jeg synes den sangen han sang i går var virkelig bra. Bra skrevet og bra komponert, funket rett og slett dritbra. Men alt i alt synes jeg alle semifinalistene var veldig bra! Solodanserne var jo i en klasse for seg selv begge to
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anders, han visesangern, fortjener fullt ut å være der jeg! Han er den eneste av dem som skriver sine egne sanger, synger dem, og lager låter som faktisk faller i smak for ett veldig bredt spekter mennesker.

Og nei, jeg er ikke enig i at han bare kunne meldt seg på Idol istedenfor, der hadde han ikke fått sunget sine sanger, og den typen talent han har, hadde ikke holdt mål, fordi det der er snakk om å lage nye store idoler, noe han ikke er. Men talentfull??? helt klart!

Jeg ønsket meg ham, Navid og juice videre, så eneste jeg bommet på var Juice, kjempesynd de ikke kom med i finalen.

Håper Anders eller Navid vinner, da jeg synes de er sjelfulle og interessante artister med stort talent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Var det jukseblod på han navid? Han knelte på gulvet og gned pannen frem og tilbake en stund.. Kanskje for å få hull på en godt gjemt pose med ketchup? Han er jo så dramatisk at det skulle ikke forundre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jukseblod på han navid? Han knelte på gulvet og gned pannen frem og tilbake en stund.. Kanskje for å få hull på en godt gjemt pose med ketchup? Han er jo så dramatisk at det skulle ikke forundre meg.

Han slo seg ordentlig og de vurderte en stund om det var hjernerystelse.

Jeg håper han visesangeren vinner av de 3 finalistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper at Navid vinner , han er helt unik ! :) Men så ønsker jeg meg en privat konsert med Anders , for MAKAN til avslappende og fin musikk tror jeg ikke jeg har hørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det jukseblod på han navid? Han knelte på gulvet og gned pannen frem og tilbake en stund.. Kanskje for å få hull på en godt gjemt pose med ketchup? Han er jo så dramatisk at det skulle ikke forundre meg.

hvis du faktisk så på når det skjedde, så syntes det faktisk godt at han dunket hodet i gulvet rett før han begynte å blø.

Det noen ser på som drama, ser andre på som lidenskap.... jeg digger lidenskapen til Navid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Men av de som er der nå, håper jeg han visesangeren, selvom jeg er veldig overasket over at han er i finalen. Ikke fordi at ikke er flink altså, for det er han.

Men skulle ønske det var litt andre folk i finalen, og ikke bare artister og dansere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Men av de som er der nå, håper jeg han visesangeren, selvom jeg er veldig overasket over at han er i finalen. Ikke fordi at ikke er flink altså, for det er han.

Men skulle ønske det var litt andre folk i finalen, og ikke bare artister og dansere

Helt enig. Artister er så kjedelige.. Tror uansett at hun med det lange håret vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke fulgt så mye med denne sesongen jeg heller, så var første gangen jeg så hun lyshåra i går. Jeg syns hun sang kjempebra, men at det var litt falskt og at hun hadde litt dårlig engelskuttale? Bare jeg som hadde dotter i øra eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke fulgt så mye med denne sesongen jeg heller, så var første gangen jeg så hun lyshåra i går. Jeg syns hun sang kjempebra, men at det var litt falskt og at hun hadde litt dårlig engelskuttale? Bare jeg som hadde dotter i øra eller?

Hun tolvåringen? Sikkert fordi hun er tolv isåfall :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei. Hu som kom videre :) Flink for all del, men jeg syns hun hadde litt dårlig engelsk uttale og at det var litt falskt når hun holdt den lange tonen.

Uansett.. Fortsatt skuffa over at Carl ikke kom videre. Håper vi får se mer til han! Og Juice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...