Gjest Anonym nå... Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Dere aner ikke hvor flaut det er å være en normal oppegående person i en normal familie og ha eit søsken som plutselig dukker opp i media fordi h*n har oppført seg dumt og det blir diskutert på ulike forum. Det er så flaut med bilder som man kan gjenkjenne personen på uten problemer. Sånn har det alltid vært. Jeg vet det ikke er meg som gjør disse dumme tingene, men siden jeg var liten har jeg alltid måtte svare for hva andre gjør siden vi er i familie. Gruer meg til dagene fremover når flere kjenner igjen den det nå gjelder. Også gruer jeg for hvilke konsekvenser det vil få for den det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Er du i slekt med xxxxxxx Deler av innlegget er slettet Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Identifisering av deg selv eller andre gjennom navn, adresse, telefonnummer. ]http://forum.kvinneguiden.no/faq.php Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Auda! Vond situasjon ja. Skjønner godt at du gruer deg. Og at du er bekymret på søskenet ditts vegne. Rart med det, - vi er som regel glad i dem selv om de gjør mye rart! Nå vet jeg ikke hva galt personen har gjort, men involverer det straff så håper jeg at straffen vil gi ham/henne nye perspektiver og ny retning i livet. Og involverer det innleggelse til avrusing e.l. så er det jo direkte hjelp! Jeg vet ikke om det er noen trøst, men jeg tror de aller fleste klarer å skille mellom deg og søsteren/broren din. Spesielt så lenge h*n har en lang historie med å gjøre seg bemerket negativt og du har en like lang historie med det motsatte. Folk er nysgjerrige og frekke som søren. De kommer sikkert til å spørre deg ja. Synes du skal tenke igjennom hvor grensen din går i forhold til det. Jeg foreslår at du sier fra til de du ikke vil diskutere det med. Fortell at du finner situasjonen tung og ikke vil prate om det. Forstår det ikke første beskjeden så skjønner de det når du setter øynene i dem og forteller dem at dette er en vond situasjon for deg. En annen måte å se det på er å tenke over at folk faktisk viser deg tillit ved å spørre direkte. Det viser at de ikke ser på dere som en og samme person. Og de prater ihvertfall ikke bak ryggen din! Uansett så blir det en stressende periode for deg fremover. Håper du tar tid til å pleie deg selv midt oppe i alt dette og få den ro og hvile du trenger. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Ville bare gi deg en klem, høres ut som en veldig vanskelig situasjon..... *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå