Gå til innhold

Tenker gutter på venninnene sine? Hvordan få han på kroken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at gutter tenner på venninnene sine? Har litt fantasier om dem?

Kan være interessert i noe mer?

Jeg har en kompis som er sykt digg. Men han er ikke så aktiv på damefronten, og har vel aldri hatt dame før egentlig. Nesten så han trekker seg unna hvis han får for mye oppmerksomhet. Han er nok jomfru. Kan ikke skjønne annet.

Har lyst til å prøve meg på han, men er jo redd for å bli avvist fordi jeg er ei venninne. Og jeg er redd for å skremme han bort. Eller har ikke gutter slike friendzones egentlig?

Hvordan går jeg fram? Jeg har jo SÅ lyst på han :kline:

Vi er 18 år, begge to, hvis det skulle ha noe å si.

Anonym poster: 532862f525648e9b7d2a293e5d5d9c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god venninne er som en søster.

Anonym poster: 043f6a101e672cacca417b7c5138da0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan tar man sjansen på en som er såpass tilbakeholden?

Anonym poster: 532862f525648e9b7d2a293e5d5d9c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god venninne er som en søster.

Anonym poster: 043f6a101e672cacca417b7c5138da0b

Uenig! :laugh:

TS: Ta sjansen, jeg tror det burde fungere uproblematisk i alle fall en stund. Bare vær forsiktig, det er IKKE sikkert dere vil være venner om det skjærer seg etter en tid. Snakker av egen erfaring her. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvertfall i følge damene på KG, så tenker vi gutta støtt på å pule alle jenter som kan klassifiseres som venninne, så da er det jo bare å få han på 2mannshånd, så har du pikken hans inni deg før du rekker å telle til 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvertfall i følge damene på KG, så tenker vi gutta støtt på å pule alle jenter som kan klassifiseres som venninne, så da er det jo bare å få han på 2mannshånd, så har du pikken hans inni deg før du rekker å telle til 3.

:fnise: HAHA

Men seriøst TS - det er umulig for oss å vite om han er interessert i deg. Saken er at selv om at flertallet tenker ditt eller datt, er det umulig å vite hvilken av gruppene fyren du prater om tilhører. Kanskje er han den som ser på venninnene sine som mer enn venninner, eller kanskje han tenker på alle venninnene sine bare som det. Du må bare prøve å finne ut om det er en gnist mellom dere, og om han kjenner det også. Prøv deg forsiktig fram, eventuelt prat med han om det. Siden han er en veldig forsiktig fyr, ser jeg for meg det blir kleint å bare hoppe på han. Da tror jeg det er bedre at du snakker med han om det. :) Kanskje du kan ta sjansen å fortelle han hva du føler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, jeg er bare litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Har vært bortpå andre gutter før, men de har vært veldig frampå og alltid tatt initiativet, så det har aldri vært et problem for meg før.

Men når jeg plutselig er den som skal ta initiativet på en sjenert gutt, så vet jeg plutselig ikke hvordan jeg skal gjøre noe lenger. Litt redd for å vise at jeg er fysisk interessert, uten å tråkke over noen grenser hos han.

Anonym poster: 532862f525648e9b7d2a293e5d5d9c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en anledning til å gi ham masasje. Skuldrene er uskyldige. Deretter ryggen. Så kan du prøve deg forsiktig frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å prøve, hvis anledningen byr seg:)

Andre forslag til hvordan jeg kan gå frem?

-TS

Anonym poster: 532862f525648e9b7d2a293e5d5d9c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tviler ikke på at han hadde satt pris på det. Men jeg går ikke med gjennomsiktige klær uten å ha noe som ikke er gjennomsiktig under:P Litt utrigning kan jeg gå for da!

Men noe må jeg jo gjøre. Vil helst ha han NÅ :P

-TS

Anonym poster: 532862f525648e9b7d2a293e5d5d9c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må iallfall ta sjansen. Tenk om han sitter hjemme og drømmer om deg?

Jeg har ikke så mye tro på "spill" og snakk rundt grøten. Vil du ha ham i kveld er det jo bare å sende ham en melding og høre om han vil komme til deg og se film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Dette er oppbrukt og lite subtilt, men funker jo:

Inviter ham på en film, åpen en flaske vin og sitt nær ham helt til kroppskontakt er oppnådd. Kos. Og så kyss.

Bonustips: Slå av varmen sånn at dere ender opp med å dele teppe :fnise: . Pass på å ha verdens mykeste hår og hud. Ha klær som ser lette ut å ta av eller smyge en hånd innunder. Se en småerotisk film. Demp lysene. Drikk Amarone. Server noe mat/snacks som du har laget selv. Og som selvsagt er veldig godt.

Hvis det ikke blir noe på deg da så er han ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Dette er oppbrukt og lite subtilt, men funker jo:

Inviter ham på en film, åpen en flaske vin og sitt nær ham helt til kroppskontakt er oppnådd. Kos. Og så kyss.

Bonustips: Slå av varmen sånn at dere ender opp med å dele teppe :fnise: . Pass på å ha verdens mykeste hår og hud. Ha klær som ser lette ut å ta av eller smyge en hånd innunder. Se en småerotisk film. Demp lysene. Drikk Amarone. Server noe mat/snacks som du har laget selv. Og som selvsagt er veldig godt.

Hvis det ikke blir noe på deg da så er han ikke interessert.

Det var da jævlig så komplisert det skulle være... Spør han om han vil vaske deg på ryggen mens dere dusjer. Fiks fiks ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cuntzilla

Det var da jævlig så komplisert det skulle være... Spør han om han vil vaske deg på ryggen mens dere dusjer. Fiks fiks ferdig.

Komplisert? Dette er jo fra grunnkurset i hvordan få noen til sengs :fnise:

Er det om å gjøre å være mest mulig direkte (og fremstå som man bare er ute etter en ting), så kan man jo åpne døra i undertøyet. Det er min gamle strategi for å rekruttere pulevenner, hehe. Men når man skal teste vannet med en venn man er forelsket i så kan man gjerne gå en smule mer taktfullt frem :)

Det handler jo ikke bare om å få seg noe heller. Faktisk ville jeg ikke gått for sex første kvelden, bare nærhet og kos og kyss. Ikke at man skal klemme beina sammen om det ene leder til det andre, men poenget er vel mest at han skal se henne i et nytt lys og at det skal skapes en liten gnist som kan bli noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...