Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

håhå

Fiiine ! :)

Lekker munn :) Kyssbar ! :opplyser:

- Den piercingen. Gikk du å kjente på den med tungen kontinuerlig da den var helt ny ? :klo:

Det ser så... skummelt ut, men samtidig så sprekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiiine ! :)

Lekker munn :) Kyssbar ! :opplyser:

- Den piercingen. Gikk du å kjente på den med tungen kontinuerlig da den var helt ny ? :klo:

Det ser så... skummelt ut, men samtidig så sprekt ;)

Hehehe først og fremst. Tusen takk for det! :)

Tungen var hoven som en potet i tre-fire dager. Suttet på isbiter første dagen, ellers måtte drikke lunken suppe uten smak for alt annet var umulig å få inn i kjeften.. Vondt var det også. Jeg lekte ikke med piercingen, rett og slett fordi det var såpass vondt og var ganske redd for å få betennelse. Dag fem var egentlig ganske så grei. Da fikk jeg prøvd den ut, uten noe smerte.. Kremt..

-Lekte litt med den ufrivillig da hevelsen gikk ned, for stangen var så lang at den kom i veien. Klarte og tygge litt på den, samt ta den utenfor tennene siden jeg ble sliten i kjeven av å holde munnen så åpen av den gigalange stangen. Var rett og slett digg å få kortere stang :fnise:

Veeldig langt svar, men liker bedre å forklare enn å bare si "Ja." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder mennesker her inne å laste ned bilde, var jo ikke akkurat en pupp.. :fnise:

Som katten sier, hver gang noen trykker på bilde ditt, for å se det. vises det som en nedlasting. Alt du ser på på nettet, lastes ned på maskina di, som midlertidige filer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som katten sier, hver gang noen trykker på bilde ditt, for å se det. vises det som en nedlasting. Alt du ser på på nettet, lastes ned på maskina di, som midlertidige filer.

Ååå så det er det, det er ja :laugh: Ble nesten litt innbilsk her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh, hvor mange er det som har lasta det ned da?

Hehe det som er greien. Var kke så mye, men antaglivis nok til at jeg kan bli innbilsk :laugh:

Men du kan jo se det også? Jeg kan jo se det på de andre bildene her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det som er greien. Var kke så mye, men antaglivis nok til at jeg kan bli innbilsk :laugh:

Men du kan jo se det også? Jeg kan jo se det på de andre bildene her inne

Det har jeg aldri lagt merke til. For en ubrukelig funksjon :ler: Har du smykke gjennom selve leppa, eller er den festa på baksiden, inni kjeften der?

Edit: Det er jo sikkert i tunga, når jeg tenker meg om hehe

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri lagt merke til. For en ubrukelig funksjon :ler: Har du smykke gjennom selve leppa, eller er den festa på baksiden, inni kjeften der?

Edit: Det er jo sikkert i tunga, når jeg tenker meg om hehe

Det er i tungen vel!! :ler: Du ser jo bare undersiden så skjønner at man kan tro annerledes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster alltid ned deilig munn!

Edit: Denne ga ingen mening når jeg tenkte om... :ler:

Endret av Imsdal!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da kan du bevise det med å legge ut et bilde til. ^^

Jeg er enig.

Forventer mange sexye tattoveringer og piercinger jeg nå.

Endret av Imsdal!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...