Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ser litt sånn ut ja,- hvem tørr å legge ut bilde etter Wirkola-LillePus? :)

Det blir ikke meg! Ihverfall ikke pupper, de er så vidt mannen jeg skal gifte meg med får se ;-) Hva med deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min skulder. Så lat i dag at jeg ikke en gang har orket å kle på meg ordentlig.

Har du genseren på deg oppned? :klo: Flott humerus ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er min skulder. Så lat i dag at jeg ikke en gang har orket å kle på meg ordentlig.

Pass på så den ikke ramler av!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Etter tips om tråden fra Lutetium 71, her er min kroppsdel med en helt nytatovert tatovering. Er en uke i dag :gjeiper:

Endret av Wolfmoon
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tips om tråden fra Lutetium 71, her er min kroppsdel med en helt nytatovert tatovering. Er en uke i dag :gjeiper:

:wow:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk vil utsette seg for så mye smerte (den der er stooor), men det er jo fint da, det skal du ha. :tommel:

Jeg bør vel strengt tatt legge ut et bilde av en del, lurte litt på bicepsen, problemet er at den er mindre enn Envy sin, så det er litt trasig. :sjenert:

(Envy hadde sannsynligvis revet armen av meg i håndbak, og kokt suppe på den etterpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk vil utsette seg for så mye smerte (den der er stooor), men det er jo fint da, det skal du ha. :tommel:

Jeg bør vel strengt tatt legge ut et bilde av en del, lurte litt på bicepsen, problemet er at den er mindre enn Envy sin, så det er litt trasig. :sjenert:

(Envy hadde sannsynligvis revet armen av meg i håndbak, og kokt suppe på den etterpå)

Pøh, jeg ville kokt proteinsuppe på den! ;) Neida, altså, tror ikke noe på deg! ;)

Men kanskje du kunne lagt ut gluteus maximus i stede?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Smerten er midlertidig :gjeiper:

Men jeg må innrømme at jeg lurte fælt på hvorfor jeg gjorde det, jeg også. Sånn underveis ...

Jeg vil forøvrig ikke meg selv vondt at jeg legger ut bilde av min biceps :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, jeg ville kokt proteinsuppe på den! ;) Neida, altså, tror ikke noe på deg! ;)

Men kanskje du kunne lagt ut gluteus maximus i stede?

Kva med ei lita hand istaden?

post-51427-0-81544700-1355857280_thumb.j

Smerten er midlertidig :gjeiper:

Tattis is forever? :Hehe:

Men jeg må innrømme at jeg lurte fælt på hvorfor jeg gjorde det, jeg også. Sånn underveis ...

Jeg vil forøvrig ikke meg selv vondt at jeg legger ut bilde av min biceps :gjeiper:

Enig med du. :sjenert:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...