Gå til innhold

Skjule ereksjonen, hvordan gjør dere det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet så får menn stiv penis i ny og ned og ikke alltid seksuelt heller. Jeg sett tusenvis av menn, men har aldri sett at det stikker mye ut der nede. Så hvordan er det dere skjuler erekskonen? For det henfer vel at du kan få det når det er mange til stede også?

Har noen lagt merke til at du har fått ereksjon (uten om når du er naken da, og mulig forran den du har sex med)?

Anonym poster: 37e67d16651a9bd399188a9a01b8d4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vipper den under beltet, og oppover magen.

Vipper den under beltet, og oppover magen.

Åhoi!

Anonym poster: 18d81f9741a0ec4594afa7927bedc434

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gjør det ikke vondt å feste den under trusekanten sånn at den går opp mot magen? Om jeg jeg skjønner det riktig?

Og hva når dere er ute blant folk? Blir det ikke da rart å fikle med utstyret og sånt? Nå vet ikke jeg hvor lang tid det tar å feste den slik at den ikke synes da.

Anonym poster: 37e67d16651a9bd399188a9a01b8d4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver helst bare å sitte og ta beina i kryss. Kan også plassere den mellom lårene og håpe på at ereksjonen trekker seg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne spurte en felles kamerat når vi var på vorspiel :fnise: Han sa at som regel sitter man med beina i kryss.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tror jeg har hudfarget slips :cool:

Men for å være nesten seriøs, det holder at den er liten nok. Pluss få damer har baller nok til å stirre en mann i skrittet slik en mann stirrer på en kvinnes pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipper den under beltet, og oppover magen.

Dette må være tull? Eller...jo, det er tull? Føler meg som en fjortis ved å stille dette spørsmålet. Dette går på anonym!

Anonym poster: a40133a1ce95558483a3e057750b03c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg datet satt plutselig med det ene benet i kryss over det andre benet, ved kneet. Da ble buksa liksom "dratt" litt, var en vid bukse. Hehe, det var jo for å skjule det, men det skjønte jeg jo. Det tok jeg som et kompliment og lot som jeg ikke skjønte hva han drev med. ;)

Anonym poster: a40133a1ce95558483a3e057750b03c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull? Eller...jo, det er tull? Føler meg som en fjortis ved å stille dette spørsmålet. Dette går på anonym!

Anonym poster: a40133a1ce95558483a3e057750b03c9

Tenkte litt på fjortiser jeg også faktisk. Skjønner dere ikke at jeg har veldig stor mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det på trening. Lå på benkpressbenken, mens ei annen som var på trening skulle sikre bak meg. Og den gikk det ikke å skjule for å si det sånn :rodme:

Anonym poster: dbfe9a361dc7d2a3b0118e247d566094

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid lurt på dette. Har aldri merket at en fyr har fått ereksjon, uten at det har vært i en seksuell setting. Jeg har jo flere kompiser jeg er veldig mye med, men aldri merket noe slik på de heller.

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt litt tent av det, hvis jeg var med en kjekkas og jeg hadde sett at han hadde ereksjon.

Hva er det som gjør at dere får ereksjon sånn i det dagligdagse (f.eks i en skoletime, på butikken, under middagen osv..)?

Og er det noe spesielt ei jente kan gjøre for å gi dere ereksjon? Dette vil jeg teste ut;)

Anonym poster: 72871b617dd87cc20a75ba1d09c5aedf

Anonym poster: 72871b617dd87cc20a75ba1d09c5aedf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Diskre henna ned i lomma og vippe den oppover. Værre i badebukse, da er det lettere å bøye beina sånn at de sperrer for innsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det noe spesielt ei jente kan gjøre for å gi dere ereksjon? Dette vil jeg teste ut;)

Da tenkte jeg litt diskré. Slik at det ikke er obvious at jeg prøver å få en fyr til å få ereksjon. Altså i en helt vanlig hverdagslig setting, som i utgangspunktet ikke er seksuell.

Anonym poster: 72871b617dd87cc20a75ba1d09c5aedf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenkte jeg litt diskré. Slik at det ikke er obvious at jeg prøver å få en fyr til å få ereksjon. Altså i en helt vanlig hverdagslig setting, som i utgangspunktet ikke er seksuell.

Anonym poster: 72871b617dd87cc20a75ba1d09c5aedf

Det er mest tilfeldigheter. For meg har det skjedd når ei jente fortalte, i en helt vanlig setting, at hun hadde sett to hester holde på. Ga noen detaljer som gjorde inntrykk. En annen gang var på trening, snakket med ei som plutselig "måtte sånn tisse", med en hårfin bevegelse strøk hun den ene hånden der nede, for liksom å holde igjen før hun stakk på toalettet. Da ble jeg stående igjen med et problem :sjenert: , ble bare helt sykt kåt. Men så var tightsen sykt tight også da, puh!

Bare et par eksempler, kan også skje av ting jeg tenker på, uten mer enn det, men som andre skrev, det skjer ikke ofte.

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...