AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Hei, hei Jeg skal begynne min permisjonsperiode i midten av desember, vil jeg da få utbetalt foreldrepenger i desember eller vil jeg måtte vente til januar for å få min første utbetaling?vNoen kloke sjeler her som vet? Anonym poster: c7c640bb30e83eaa4c66bbaa69df7639
Kakaoen Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Har du fått svar på foreldrepenger søknaden din?? På min står det første utbetalingsdato. Jeg startet permisjonen 12 nov. Og første utbetalingsdato er 25 november. Er litt usikker på utbetaling i desember, for da får man visst pengene på to datoer. Første periode er skattefritt, og skattetrekk på andre periode. Siden Desember er halv skatt. Vet ikke om det var forståelig. Men trykk på liker på Nav foreldrepenger på Facebook. Da kan du spør der, og får kjapt svar 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 har ikke fått svar på søknaden ennå, så håper jeg får det snart! Anonym poster: c7c640bb30e83eaa4c66bbaa69df7639
Sol79 Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Du får antagelig utbetalt for det antallet permisjonsdager du skal ha i desember i desember. Jeg fikk min første utbetaling rett før jeg gikk ut i permisjon. Skjønner ikke helt det kakaoen skriver, da det er kun en utbetaling i desember.
agenda Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Foreldrepenger utbetales etterskuddsvis og i slutten av mnd. Men utbetalingen akkurat i desember er midt i mnd, så da får du en betaling da, såfremt søknaden din er ferdig behandlet. Du finner utbetalingsdatoer på NAV.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå