Gå til innhold

Catering i oslo-asker

Marie H

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode erfaringer med catering-selskaper til bryllup i oslo/bærum/asker-området? ...og ikke minst; er det noen jeg bør holde meg langt unna??

Hvis man velger å ordne med maten selv så er det jo veldig viktig synes jeg å finne noen som lager et kvalitets-måltid på den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig god erfaring med Gunnar Ruud. De lager utrolig god mat. Samt at de er ekstremt serviceinnstilite.

Kjelsål catering lager mat som er et flott syn for øyet og kan også anbefales. Men de er dyrere.

Begge firmaene skal ha hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi ender med catering fra Flavours. Det er to av landslagskokkene som driver catering på Frogner. Har sett og hørt om det de har gjort og har stor tiltro til det.. Priser fra 375,- pr kuvert for tre-retters, ferdig dandert på tallerken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar Ruud er topp!

De har holdt på med slike ting i en mannsalder og vet virkleig hva de driver med.

Ikke er de dyre heller.

www.gunnarruud.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode tips!!

Har alle cateringselskapene (som Ruud) også mulighet for å skaffe servitører? Hvis ikke , hva gjør dere med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunnar Ruud har nok ikke serivtører, men etter så mange år i bransjen har de sikkert kontakter som kan hjelpe med sånt.

Ring dem og spør da vel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi ender med catering fra Flavours. Det er to av landslagskokkene som driver catering på Frogner. Har sett og hørt om det de har gjort og har stor tiltro til det.. Priser fra 375,- pr kuvert for tre-retters, ferdig dandert på tallerken.  :P

Flavours er veldig bra!!! Flinke og kreative gutter det der ;-)

Trust me I know!

Art Catering og GoCajun kan også anbefales.

Gunnar Ruud er sikkert også greit ,men veldig kjedelig og tradisjonelt synes nå jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også snakket med de i Annerledes Brød og Cirkus. De fikser alt mellom himmel og jord, og høres veldig skikkelige ut. Har snakket m Ruud, høres vel tradisjonelt ut ja. Gøy om maten har mer gorurmet-stil, synes nå iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...