Gå til innhold

Breaking Dawn part 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Whaaat? Det forklarer en del :fnise: Creepy er et veldig beskrivende ord, ja. *grøss*

Enig. Jeg leste bøkene lenge før filmene kom ut, og syntes det var helt middelmådig litteratur, selv om historien i seg selv i mine øyne var såpass spennende at jeg måtte lese alt liksom. Filmene har vært veeeeeldig fjortis - alt for å tjene mest mulig penger til minst mulig ytelse. Kristen Stewart er jo en katastrofe - dama har jo bare 1 ansiktsuttrykk!! Jeg synes heller ikke Pattinson er verdens beste skuespiller - men det har også litt å gjøre med måten rollen er skrevet på i twilight-filmene. Han var veldig god i HP-filmene f.eks., det synes hvertfall jeg da.. Den siste var absolutt den beste filmen, og den kampscenen der trakk veldig opp. Hele den advokatgreia ble skikkelig feil for meg, btw - jeg bare "hæ, what the..?" og så poff- var det over liksom.

Advokatgreia?

Anonym poster: 2e839d64496840c63e030f5beba76556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Advokatgreia?

Anonym poster: 2e839d64496840c63e030f5beba76556

Den scenen med han advokaten J. Jenkins - jeg synes det ble så dårlig forklart i filmen, og det var jo en del mer der enn det som kom frem. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dere merke til at Kristen SMILTE!!!!??? :sjokkert: :sjokkert:

Jaa, tror jaggu jeg så 2 eller hele 3 smil til og med - creeeeeeeepy! :sjokkert:

:wow: Og Peter Facinelli!

Og Kellan Lutz - I'd tap that, for å si det sånn! :nigo:

Garret er forresten AKKURAT slik jeg hadde sett han for meg! Faktisk..

Ja, sjæl! Ble SÅ positivt overrasket - han var jo like "erkebritisk rockedude" som jeg hadde sett for meg. Hva skjer med at det plutselig dukket opp så mange kjekke menn? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om ikke Bella er sprudlende i bøkene er hun ihvertfall litt morsom der.

Rart de ikke kunne skrive henne litt mer blid i filmen. Da hun skulle se huset de hadde gitt henne, gikk hun bare rundt å kikka med det samme sure trynet. Andre hadde jo jubla over det huset.

Da hun kom tilbake til huset var det ikke snakk om å takke heller.

Anonym poster: 69908aa4b7054d07ed9f81b64556c229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en drittfilm. Satt store deler av filmen og måpte over den ekstreme tåpeligheten! Skuespillet, musikken (!!), plottet... Alt! Det eneste interessante i hele filmen viste seg å ikke være sant?!

Anonym poster: b9e53a86900ad42bfe6a2dbb0374cab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...