Gå til innhold

Breaking Dawn part 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som skal se den? Så at den skal være mye bedre og helt annerledes fra de andre filmene. Blir spennende :)

Anonym poster: 69908aa4b7054d07ed9f81b64556c229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det?

Anonym poster: 51666b88c3a7a84536940352e1195f37

SisteTwilight-filmen.

Anonym poster: 69908aa4b7054d07ed9f81b64556c229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den, og den var bra! Et par detaljer fra boka jeg skulle ønske kom bedre frem, men stort sett ble forventningene mine oppfylt.

Anonym poster: 44d489f33ebe25f08be1b82bb566a370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den i kveld, likte den overraskende godt. Grudde meg litt på forhånd, for siste halvdel av boka "Breaking Dawn" er dødsdøll, men overraskende vri gjorde filmen mye bedre. Og Robert Hottinson var yummy som alltid. Gjorde slett ikke noe. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var ganske ok, og ja litt bedre enn de andre filmene. Skuespilleregenskapene til Stewart og Pattinson var derimot like ikke-eksisterende som vanlig. Helt utrolig i mine øyne at de får jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempebra! Fortsatt overrasket. Som sagt over her er siste halvdel av boken etter min mening ganske kjedelig, men filmen gir deg en stor overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var dødsbra!! Ble helt sjokka da de kriget, hehe artig vri!

Trist at det er siste filmen

Anonym poster: 2e839d64496840c63e030f5beba76556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i kveld, likte den overraskende godt. Grudde meg litt på forhånd, for siste halvdel av boka "Breaking Dawn" er dødsdøll, men overraskende vri gjorde filmen mye bedre. Og Robert Hottinson var yummy som alltid. Gjorde slett ikke noe. ;)

Ah, herlig! Gleder meg til å se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i teite bella og edward, det er han som spiller Jasper, mr rathbone som er verdt å se, siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikle!!

Anonym poster: ca86918222507383ea3d23773dde7696

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så lei meg og sjokkert over denne filmen! Lurte en stund på om produsentene var drittlei hele filmen, og ønsket å ødelegge den mest mulig! Det var de verste minuttene for meg, ever!

Også.. Det er så utrolig ufattelig at dataeffektene skulle være så dårlige! Hallo, så dere Renesmee eller? :sjokkert:

Og hva var greia med latteren til Aro da han så Renesmee? Den freaket meg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så den i dag - synes den ble overraskende fort ferdig, tro det eller ei! :klo:

Babyen var jo priceless; det så jo ut som en robotunge eller noe, holdt på å le høyt i kinosalen.. :fnise:

Aro er dødscreepy i filmene - litt sånn ekkel-pedomann-tendenser over ham, eller hva jeg skal kalle det. Men on the bright side synes jeg det var skikkelig kult når Alice "viste Aro fremtiden" sånn, og den delen synes jeg faktisk var veldig godt laget - jeg bare "whaaaat, det er jo ikke sånn det skal slutte?? JASPER!!!!!!! NOOOOOO!!! :grine: " ... også var det så klart bare en foresight-greie. DA følte jeg meg fjortis.. :fnise:

Jackson Rathbone er i seg selv grunn nok til å se filmen.. :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den i dag - synes den ble overraskende fort ferdig, tro det eller ei! :klo:

Babyen var jo priceless; det så jo ut som en robotunge eller noe, holdt på å le høyt i kinosalen.. :fnise:

Aro er dødscreepy i filmene - litt sånn ekkel-pedomann-tendenser over ham, eller hva jeg skal kalle det. Men on the bright side synes jeg det var skikkelig kult når Alice "viste Aro fremtiden" sånn, og den delen synes jeg faktisk var veldig godt laget - jeg bare "whaaaat, det er jo ikke sånn det skal slutte?? JASPER!!!!!!! NOOOOOO!!! :grine: " ... også var det så klart bare en foresight-greie. DA følte jeg meg fjortis.. :fnise:

Jackson Rathbone er i seg selv grunn nok til å se filmen.. :nigo:

Hahaha, ja.. Åh, herre..

Jeg trodde jeg seriøst skulle begynne å gråte når Aro sto med Carlisle sitt hode i hånden. Jeg bare "Hva faen skjedde nå?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja.. Åh, herre..

Jeg trodde jeg seriøst skulle begynne å gråte når Aro sto med Carlisle sitt hode i hånden. Jeg bare "Hva faen skjedde nå?"

Jeg tror faktisk jeg skreik høyt - litt sånn "ÆÆÆÆÆÆH, THIS IS NOT HAPPENING!!! CARLISLE!!" - fikk skikkelig vondt inni meg selv. Takk skjebnen for at det var typ 10 stk i tillegg til meg og venninna mi på den kinoen.. Og vi er 20 år begge to.. Ingen andre som skreik sånn, bare oss.. Awkward.. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babyen var jo priceless; det så jo ut som en robotunge eller noe, holdt på å le høyt i kinosalen.. :fnise:

Men det ER jo en robot! :) De holdt en robot uten ansikt, ansiktet er bare lagt på etterpå. Syntes den var skikkelig creepy..

Synes filmen var bra jeg! Var skeptisk siden jeg på forhånd hadde hørt at slutten var annerledes enn i boka, og etter hvert som folk begynte å dø tenkte jeg: "hva faen er dette for noe tull!" men slutten viste seg jo å være epic da! Definitivt den beste filmen av de 5, selv om ikke Kirsten Stewart har blitt noe dyktigere som skuespiller dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ER jo en robot! :) De holdt en robot uten ansikt, ansiktet er bare lagt på etterpå. Syntes den var skikkelig creepy..

Synes filmen var bra jeg! Var skeptisk siden jeg på forhånd hadde hørt at slutten var annerledes enn i boka, og etter hvert som folk begynte å dø tenkte jeg: "hva faen er dette for noe tull!" men slutten viste seg jo å være epic da! Definitivt den beste filmen av de 5, selv om ikke Kirsten Stewart har blitt noe dyktigere som skuespiller dessverre...

Whaaat? Det forklarer en del :fnise: Creepy er et veldig beskrivende ord, ja. *grøss*

Enig. Jeg leste bøkene lenge før filmene kom ut, og syntes det var helt middelmådig litteratur, selv om historien i seg selv i mine øyne var såpass spennende at jeg måtte lese alt liksom. Filmene har vært veeeeeldig fjortis - alt for å tjene mest mulig penger til minst mulig ytelse. Kristen Stewart er jo en katastrofe - dama har jo bare 1 ansiktsuttrykk!! Jeg synes heller ikke Pattinson er verdens beste skuespiller - men det har også litt å gjøre med måten rollen er skrevet på i twilight-filmene. Han var veldig god i HP-filmene f.eks., det synes hvertfall jeg da.. Den siste var absolutt den beste filmen, og den kampscenen der trakk veldig opp. Hele den advokatgreia ble skikkelig feil for meg, btw - jeg bare "hæ, what the..?" og så poff- var det over liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...